Hardware i software
ział ten powstał najpóźniej z conajmniej dwóch powodów. Pierwszym z nich jest dosyć "kontrowersyjna" i okropnie syntetyczna mechanika podręcznikowej sieci. Drugim i chyba najważniejszym powodem, jest naturalnie postać samego Netrunnera, którego prowadzanie razem z Solosami, Fixerami, Rockmenami wymaga "częstych" jeśli "nienagminnych" wyjść z pokoju, w którym toczy się przygoda... Stąd ogromna niechęć Mistrzów Gry do prowadzenia tego typu postaci, co jest równoznaczne z brakiem rozwoju dodatkowych zasad, opracowań programów i sprzętu do sieciowania. Wydawałoby się, że najlepszym pomysłem jest ukazanie "wielobarwnej" sieci również pozostałym Graczom. W moim wykonaniu skończyło się to tym, że sieciowanie spodobało się na tyle, że zażyczono sobie ode mnie zmiany swoich "morderczych" postaci na Netrunnerów - sam wykopałem sobie dołek i wpadłem ze skrajności w skrajność. Wygląda na to, że jest to najlepsze (jeśli nie jedyne) rozwiązanie problemu prowadzenia Netrunnerów - wystarczy stworzyć całą drużynę "pajęczarzy"...:)
Hardware:
(brak)
Software:
=> Blood Arrow (intruzyjny) Opracował: "Cyberkoza"
=> Blue Fog (lodołamacz) Opracował: "Cyberkoza"
=> Golden Key (deszyfrujący) Opracował: "Cyberkoza"
=> Haste (użytkowy) Opracował: "Cyberkoza"
=> Armour (ochronny) Opracował: "Cyberkoza"
=> System Bojowy (system wielomodułowy) "Militech Destroyer MkII" Opracował: "Cyberkoza"
Artykuły:
=> Systemy wielomodułowe Opracował: "Cyberkoza"
=> Tworzenie nowych programów Opracował: "Cashtan"
All Rights Reserved Cyberpunk is R.Talsorian`s Trademark Name for Its Game of a Dark Future
|