|
  |   |   |
|
|
Hardware i softwareział ten powstał najpóźniej z conajmniej dwóch powodów. Pierwszym z nich jest dosyć "kontrowersyjna" i okropnie syntetyczna mechanika podręcznikowej sieci. Drugim i chyba najważniejszym powodem, jest naturalnie postać samego Netrunnera, którego prowadzanie razem z Solosami, Fixerami, Rockmenami wymaga "częstych" jeśli "nienagminnych" wyjść z pokoju, w którym toczy się przygoda... Stąd ogromna niechęć Mistrzów Gry do prowadzenia tego typu postaci, co jest równoznaczne z brakiem rozwoju dodatkowych zasad, opracowań programów i sprzętu do sieciowania. Wydawałoby się, że najlepszym pomysłem jest ukazanie "wielobarwnej" sieci również pozostałym Graczom. W moim wykonaniu skończyło się to tym, że sieciowanie spodobało się na tyle, że zażyczono sobie ode mnie zmiany swoich "morderczych" postaci na Netrunnerów - sam wykopałem sobie dołek i wpadłem ze skrajności w skrajność. Wygląda na to, że jest to najlepsze (jeśli nie jedyne) rozwiązanie problemu prowadzenia Netrunnerów - wystarczy stworzyć całą drużynę "pajęczarzy"...:)Hardware: (brak) Software: => Blood Arrow (intruzyjny) Opracował: "Cyberkoza" => Blue Fog (lodołamacz) Opracował: "Cyberkoza" => Golden Key (deszyfrujący) Opracował: "Cyberkoza" => Haste (użytkowy) Opracował: "Cyberkoza" => Armour (ochronny) Opracował: "Cyberkoza" => System Bojowy (system wielomodułowy) "Militech Destroyer MkII" Opracował: "Cyberkoza" Artykuły: => Systemy wielomodułowe Opracował: "Cyberkoza" => Tworzenie nowych programów Opracował: "Cashtan" All Rights Reserved |