Poprzednia strona Następna strona
     

Forum
 
Armour Cena: 750e$

Klasa Programu Siła JP Stopień Trudności
Ochronny 4 4 30

o uruchomieniu programu działa on nieustannie chroniąc netrunnera przed wszelkimi obrażeniami mniejszymi lub równymi sile programu. Do uruchomienia programu wystarczy jeden udany test. Dodatkowo, program może się zrekonstruować po całkowitym zniszczeniu, gdy na 1k6 wypadnie 5 lub 6. Każdy udany rzut przywraca jeden punkt siły. Można wykonać tylko jeden test na turę.

PROSTY test na Programowanie pozwala znieść to ograniczenie. Jednak wtedy, w szóstej turze działania programu, prędkość deku spada o jeden. Każda kolejna tura ciągłego działania programu obniża prędkość deku o kolejny punkt. Gdy prędkość spadnie do zera, dek wiesza się oraz istnieje 50% szansa na przepalenie CPU.

Opis Ikony : Lśniący Metal Gear. Posiada on Pamięć Obrażeń (tak to nazwał autor programu). Oznacza to, że po otrzymaniu obrażeń, na pancerzu pojawiają się rysy, dziury i inne uszkodzenia. Dosyć częste jest zmienianie ikony, przez netrunnerów którym pasuje nieco inny styl tego programu. Średniowieczne zbroje, czy demoniczne formy są na porządku dziennym. (Rzeczywista)

[ Pomysł Autorski ]




Opracował: "Cyberkoza"


Powrot