|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry » |
|
|
vizzdoom Śmieciarz
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 7
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2007 11:44 Temat postu: |
|
|
Oj znam je wszystkie :) Wszak mialem byc nawet betatesterem. W kazdym badz razie MNIAM. // troche zboczylismy z tematu :) _________________ GG: 8450450 TLEN, MAIL: adx666/at/tlen/dot/pl |
|
Powrót do góry » |
|
|
mattness Śmieciarz
Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 9
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2007 18:15 Temat postu: |
|
|
Witcher OT:
Ba. Mnie zapraszano do pisania Wiedźmina ;)
Są tylko dwie rzeczy, które mnie interesują w "W" - cut scenki od Bagińskiego (swoją drogą - namówić go do ekranizacji Czarnych Oceanów... Jako fan Dukaja pewnie by na to poszedł, ale kasa... Echh :( ) i ciekawe rozwiązanie z kwestią wyboru gracza (albo ocalisz laskę, albo kumpla).
Poza tym zapowiada się crap...
Przekonam się za parę lat - jak podrasuje kompa. A cut scenki... Od czego jest jutub :>
@Bloodwars - tak, to to.
@Matura - na Twoim miejscu powiedziałbym mamie: "Mogłaś się ze mną trochę pospieszyć - bym załapał się na cyber-Giertycha" (no offence, pls) :P
A poważnie - Powodzenia :)
Wracając do tematu - wybacz szczerość, ale skoro zarzuciłeś pomysł, to po co mam się produkować?
Dla sportu?
No ja przepraszam...
Jeśli jest gdzieś kod / silnik, na podstawie którego możnaby zrobić podobną rzecz do BloodWars, to poproszę linka. _________________ [url=shadowrun.rpg.pl]Shadowrun RPG forum cyberpunk[/url] |
|
Powrót do góry » |
|
|
vizzdoom Śmieciarz
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 7
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2007 19:57 Temat postu: |
|
|
Mattness zauważ, że posta pisałem jeszcze w sierpniu. Czasu mi teraz brakuje i tak sądzę, że do połowy - końca października nie będę miał go na projekt. Podstawy zostały już napisane, praktycznie większa część silnika... teraz hmm nadszedł czas aby pomyśleć nad samą mechaniką gry, kończy mi się powoli programowanie - implementacja, a zaczyna 'twórcze' myślenie na co w sumie tylko mam teraz czas (w jakiś autobusach czy cuś).
Pomysłami możecie (a nawet o to proszę) zarzucić. Chcecie to 'udostępnię' Wam moje dotychczasowe założenia.
Co do innych silników. Chcesz to na upartego mogę ci podesłać gotowe wersje ogame i tego typu gierek (jak były we wczesnym stadium) ale przepisywanie tak gier na inne to wg mnie... no po prostu no comments, więc mam nadzieję, że nie masz zamiaru czegoś takiego robić :p
Co do matury... też żałuję :P _________________ GG: 8450450 TLEN, MAIL: adx666/at/tlen/dot/pl |
|
Powrót do góry » |
|
|
mattness Śmieciarz
Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 9
|
Wysłany: Wto 02 Paź, 2007 6:19 Temat postu: |
|
|
po 1: dla znajomych nie mattness, a MATT ;)
Cytat: |
Co do innych silników. Chcesz to na upartego mogę ci podesłać gotowe wersje ogame i tego typu gierek (jak były we wczesnym stadium) ale przepisywanie tak gier na inne to wg mnie... no po prostu no comments, więc mam nadzieję, że nie masz zamiaru czegoś takiego robić :p |
Łatwiej mi stweakować kod, niż uczyć się czegoś od podstaw.
Ja jestem z pokolenia, które nie miało trainerów, tylko grzebało w asemblerze w kodzie szesnastkowym, żeby na ośmiobitowcu mieć te 255-6 żyć :P
mail:mattness.pl<maupa>gmail.com _________________ [url=shadowrun.rpg.pl]Shadowrun RPG forum cyberpunk[/url] |
|
Powrót do góry » |
|
|
vizzdoom Śmieciarz
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 7
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 20:05 Temat postu: |
|
|
Sry, że tak późno... w każdym bądź razie poszło na maila.
Tak na marginesie spoko, aż taki stary nie jesteś :P Ja tam pamiętam (jedynie) czasy gdy walczyło sie o bajty w pamięci bawiąc się himemami. A asm jest fajny, właśnie sobie go 'odświeżam' :)
A jeśli chodzi o te gierki... nikt nie ma żadnych sugestii, pomysłów, próśb? _________________ GG: 8450450 TLEN, MAIL: adx666/at/tlen/dot/pl |
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|
|