FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Cyber Wars MMORPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Night City Limits Strona Główna » Dzika strefa...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artix
Diler


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 271
Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Sob 29 Wrz, 2007 20:17    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

http://www.gram.pl/news_9gTjHe1_Wiedzmin_nowy_film_prezentujacy_gre.html
Oto ciekway filmik o wiedzminie.
_________________
Artix
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
vizzdoom
Śmieciarz


Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 7

 Post Wysłany: Nie 30 Wrz, 2007 11:44    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Oj znam je wszystkie :) Wszak mialem byc nawet betatesterem. W kazdym badz razie MNIAM. // troche zboczylismy z tematu :)
_________________
GG: 8450450 TLEN, MAIL: adx666/at/tlen/dot/pl
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mattness
Śmieciarz


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 9

 Post Wysłany: Nie 30 Wrz, 2007 18:15    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Witcher OT:
Ba. Mnie zapraszano do pisania Wiedźmina ;)
Są tylko dwie rzeczy, które mnie interesują w "W" - cut scenki od Bagińskiego (swoją drogą - namówić go do ekranizacji Czarnych Oceanów... Jako fan Dukaja pewnie by na to poszedł, ale kasa... Echh :( ) i ciekawe rozwiązanie z kwestią wyboru gracza (albo ocalisz laskę, albo kumpla).
Poza tym zapowiada się crap...
Przekonam się za parę lat - jak podrasuje kompa. A cut scenki... Od czego jest jutub :>

@Bloodwars - tak, to to.

@Matura - na Twoim miejscu powiedziałbym mamie: "Mogłaś się ze mną trochę pospieszyć - bym załapał się na cyber-Giertycha" (no offence, pls) :P
A poważnie - Powodzenia :)

Wracając do tematu - wybacz szczerość, ale skoro zarzuciłeś pomysł, to po co mam się produkować?
Dla sportu?
No ja przepraszam...

Jeśli jest gdzieś kod / silnik, na podstawie którego możnaby zrobić podobną rzecz do BloodWars, to poproszę linka.
_________________
[url=shadowrun.rpg.pl]Shadowrun RPG forum cyberpunk[/url]
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vizzdoom
Śmieciarz


Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 7

 Post Wysłany: Nie 30 Wrz, 2007 19:57    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Mattness zauważ, że posta pisałem jeszcze w sierpniu. Czasu mi teraz brakuje i tak sądzę, że do połowy - końca października nie będę miał go na projekt. Podstawy zostały już napisane, praktycznie większa część silnika... teraz hmm nadszedł czas aby pomyśleć nad samą mechaniką gry, kończy mi się powoli programowanie - implementacja, a zaczyna 'twórcze' myślenie na co w sumie tylko mam teraz czas (w jakiś autobusach czy cuś).
Pomysłami możecie (a nawet o to proszę) zarzucić. Chcecie to 'udostępnię' Wam moje dotychczasowe założenia.
Co do innych silników. Chcesz to na upartego mogę ci podesłać gotowe wersje ogame i tego typu gierek (jak były we wczesnym stadium) ale przepisywanie tak gier na inne to wg mnie... no po prostu no comments, więc mam nadzieję, że nie masz zamiaru czegoś takiego robić :p

Co do matury... też żałuję :P
_________________
GG: 8450450 TLEN, MAIL: adx666/at/tlen/dot/pl
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mattness
Śmieciarz


Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 9

 Post Wysłany: Wto 02 Paź, 2007 6:19    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

po 1: dla znajomych nie mattness, a MATT ;)
Cytat:
Co do innych silników. Chcesz to na upartego mogę ci podesłać gotowe wersje ogame i tego typu gierek (jak były we wczesnym stadium) ale przepisywanie tak gier na inne to wg mnie... no po prostu no comments, więc mam nadzieję, że nie masz zamiaru czegoś takiego robić :p


Łatwiej mi stweakować kod, niż uczyć się czegoś od podstaw.
Ja jestem z pokolenia, które nie miało trainerów, tylko grzebało w asemblerze w kodzie szesnastkowym, żeby na ośmiobitowcu mieć te 255-6 żyć :P

mail:mattness.pl<maupa>gmail.com
_________________
[url=shadowrun.rpg.pl]Shadowrun RPG forum cyberpunk[/url]
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vizzdoom
Śmieciarz


Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 7

 Post Wysłany: Czw 11 Paź, 2007 20:05    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Sry, że tak późno... w każdym bądź razie poszło na maila.
Tak na marginesie spoko, aż taki stary nie jesteś :P Ja tam pamiętam (jedynie) czasy gdy walczyło sie o bajty w pamięci bawiąc się himemami. A asm jest fajny, właśnie sobie go 'odświeżam' :)

A jeśli chodzi o te gierki... nikt nie ma żadnych sugestii, pomysłów, próśb?
_________________
GG: 8450450 TLEN, MAIL: adx666/at/tlen/dot/pl
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Night City Limits Strona Główna » Dzika strefa...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Solaris 1.12 phpBB theme/template © 2003 - 2006 Jakob Persson (readme)(forumthemes/bbstyles)

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group