| 
          
            |  |  |  
            |  |  
      		| 
					
                  		| 
  							
    							|  | 
	
  		| 
				
					| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |  
					| Autor | Wiadomość |  
					| vendeta Prezes
 
  
 Dołączył: 24 Paź 2006
 Posty: 215
 Skąd: Warszawa-Wawer
 
 | 
						
							|  Wysłany: Pią 11 Maj, 2007 8:59    Temat postu: |  |  
							| 
 |  
							| http://cyberpunk.net.pl/zasady/zasady/podwieczorek.html 
 Strzelanina rozwiązuje masakrycznie dużo problemów z umiejętnościami dotyczącymi walki. Możecie, jesli nie pasują wam kompletne zasady, wziąć tylko tą część która wam pasuje.
 
 Zwracam wam uwage, że są tam rzeczy których dotychczas nie było wogóle opisanych w podstawce.
 
 np. :
 
 Broń typu obszarowego (np.HE) i materiały wybuchowe
 Zasięg broni obszarowej określa promień rażenia. Jeśli cel znajduje się w strefie otrzymuje obrażenia w 1k6/2 losowe części ciała. W wyjątkowych przypadkach, gdy pocisk typu HE trafi bezpośrednio w daną część ciała obrażenia są podwajane (przykładowo : pocisk z granatnika 40mm który trafił w klatkę piersiową przeciwnika). W miejscach, w których może powstać tzw.: "efekt tunelowy" efekt broni obszarowej zwiększa się dwukrotnie - zasięg oraz obrażenia. W pomieszczeniach (o solidnej konstrukcji) o zamkniętych przegrodach - tzw.: "klatka" obrażenia i zasięg są potrajane.
 
 Własnoręcznie konstruowane bomby zadają obrażenia zgodne z ilością zawartego w nich ładunku. Dodanie do nich gwoździ, szkła, ceramiki, blach, żyletek, może zwiększyć obrażenia od 50% do 400%. Podobnie jest z zasięgiem. Prawidłowe założenie ładunku wybuchowego pozwala na zwiększenie jego skuteczności. Przerzucenie trudności o 5, powoduje zwiększenie obrażeń ładunku o 50%, rzut większy o 10, zwiększenie skuteczności o 100%, itd.
 |  |  
					| Powrót do góry » |  |  
					|  |  
					| Tupteq Członek Rady Nadzorczej
 
  
 Dołączył: 26 Paź 2006
 Posty: 160
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
						
							|  Wysłany: Pią 11 Maj, 2007 12:06    Temat postu: |  |  
							| 
 |  
							| No tak, ale my się tutaj kłócimy nie o same umiejętności, a o sposób ich działania i liczenia. Ze "Strzelaniny..." ja używam zasady szybkostrzelności (tyle, że nie pozwalam na bardziej niż dwukrotne przekroczenie SS broni) oraz spadku skuteczności broni wraz z odległością, a reszta mię się nie podoba. No ale to temat na inny wątek. |  |  
					| Powrót do góry » |  |  
					|  |  
					|  |  |  
  
	| 
 
 | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 
 |  |  |  |  |  
            |  |  |