Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hctob Śmieciarz
Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 30 Skąd: Dzika strefa
|
Wysłany: Sro 06 Gru, 2006 18:15 Temat postu: |
|
|
Mike Tyson odgryza uszy a dopiero później wali sierpami;) A może na odwrót... jakoś tak. |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 24 Sty, 2007 19:52 Temat postu: |
|
|
Podepne się do tego tematu bo mam problem. Moja postac lubi walczyć nunczaku i poprosiła mnie aby w rubryce expert mial mistrz nunczaku i zgodzilem sie tylko nie wiem jakie by mial plusy do tej zdolnosci ja troche myslalem ale nie mialem nic sensownego dlatego proszę o pomoc wymyslenia zasad :) _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
koszal Goniec
Dołączył: 27 Paź 2006 Posty: 146 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 25 Sty, 2007 23:47 Temat postu: |
|
|
Nie masz się czym przejmować skoro Twój Gracz chciał mieć po prostu wpis expert- mistrz nunchaku. Skoro nie ustaliliście wspólnie jak ta umiejętność działa to prawdopodobnie Gracz ten pomyślał sobie przebiegle, że o działaniu tej umiejętności poinformuje Cię dopiero na sesji, gdyż sam jej działanie opracował już dawno ("służy ona strącania av- ek, myślałem, że wiesz.."). Oczywiście swobodnie możesz mu odpowiedzieć, że działanie tej umiejętności sprowadza się do wiedzy na temat wytwarzania nunchaku/ rozpoznawania producenta/ tytułu uznaniowego w lokalnym gangu...
A teraz poważnie.
Proponowałbym podpiąć umiejętność korzystania z nunchaku pod sztukę walki (karate, czy kung fu...) i nie komplikować sobie prowadzenia. Pojawia się bowiem ryzyko, że Gracz ten ma pomysł na postać "nunchaku + chińczyk + jakaś tam historia życia". Możesz też potraktować taką umiejętność mniej więcej tak, jak szermierka ma się do broni białej gdy obydwaj walczący posługują się mieczami. |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 27 Sty, 2007 11:24 Temat postu: |
|
|
Co do pierwszej czesci to taki nie jest a nawet jesli by myslal ze do stracania av-ek to powiedzial bym ze to nieprawda i mam to gdzies.
W drogiej czesci poruszyles temat sztuk walki szczerze mowiac to chyba wogole nie prowadzilem mordobicia na karate raczej na gole klaty lub pistole a wlasnie myslalem nad przygoda ze sztukami walk tylko nie za bardzo je rozumiem. Boks ma cios +3, blok +3 i unik +1. Postac ma Boks na poziomie +2 i zaczela sie walka no tam stoja w odpowiedniej odleglosci itd. i ma juz zawalic drogiemu w morde czyli uzywa ciosu ktory ma +3 ale ma calosc na +2 i... tutaj wlasnie nie wiem jaki rzut ma wykonac prosze o podpowiedz.
Po trzecie to troche mnie nie zrozumiales chodzilo mi o bardziej o dokladne statystyki ale wypowiedz dala mi duzo do myslenia i podobala mi sie, dzieki :D _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
Tupteq Członek Rady Nadzorczej
Dołączył: 26 Paź 2006 Posty: 160 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 27 Sty, 2007 15:43 Temat postu: |
|
|
Artix napisał: |
Postac ma Boks na poziomie +2 i zaczela sie walka no tam stoja w odpowiedniej odleglosci itd. i ma juz zawalic drogiemu w morde czyli uzywa ciosu ktory ma +3 ale ma calosc na +2 i... tutaj wlasnie nie wiem jaki rzut ma wykonac prosze o podpowiedz. |
No to ma w sumie REF+BOKS+3 do ataku.
W Pacific Rim jest to dokładnie opisane (każdy manewr, odpowiedni rzut, właściwe umiejętności itp.), ale moim zdaniem trochę tam przekombinowali. |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 28 Sty, 2007 18:13 Temat postu: |
|
|
Ufff... dzieki ;) _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
|