FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Śmierć od śmieci
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Night City Limits Strona Główna » Militaria...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vendeta
Prezes


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 215
Skąd: Warszawa-Wawer

 Post Wysłany: Sro 06 Cze, 2007 12:11    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Słupy nośne :)?
Panowie... Konstrukcja waży ponad 90% tego co przenosi. W tych pozostałych 10% sa ludzie, scianki działowe, etc. NIE jest prosta sprawa zawalenie obiektu konstrukcyjnego. Czasem uszkodzenie jednego slupa nie wystarczy, bo naprezenia rozloza sie po innych. Wspolczynniki bezpieczenstwa w przypadku mostow 4-5x. Innych obiektow uzytecznosci publicznej - 2-3x. Najgorsze domki maja min.1.5x Praca wielu mlotow pneumatycznych potrzebna jest do zawalenia obiektu :). I do tego trzeba byc inzynierem :)....

Pozdrowka
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Horus
Śmieciarz


Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 4

 Post Wysłany: Czw 14 Cze, 2007 20:49    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

odłączyć bezpiecznik, jeżeli w budynku jest trójfazowe połączenie.
Zrobić zwarcie aby cały blok nie miał światła, hotel tak dalej. Następnie coś łatwo palnego rozpuszczalnik itd. zamontować na drzwiach albo gdziekolwiek gdzie wiadomo, że wejdą. Później wiadomo iskra i boom. Mozna po prostu wyłączyć światło i w kontakcie zrobic jakieś przebicie aby ich prąd poraził znając intelekt solo złapią gościa którego razi prąd i też będą się smażyć.
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tupteq
Członek Rady Nadzorczej


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 160
Skąd: Rzeszów

 Post Wysłany: Wto 19 Cze, 2007 1:10    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

vendeta napisał:
Słupy nośne :)?
Panowie... Konstrukcja waży ponad 90% tego co przenosi. W tych pozostałych 10% sa ludzie, scianki działowe, etc. NIE jest prosta sprawa zawalenie obiektu konstrukcyjnego. Czasem uszkodzenie jednego slupa nie wystarczy, bo naprezenia rozloza sie po innych. Wspolczynniki bezpieczenstwa w przypadku mostow 4-5x. Innych obiektow uzytecznosci publicznej - 2-3x. Najgorsze domki maja min.1.5x Praca wielu mlotow pneumatycznych potrzebna jest do zawalenia obiektu :). I do tego trzeba byc inzynierem :)


Współczynniki bezpieczeństwa? Bez żartów, budynek jest bezpieczny jak wprowadzenie się mieszkańców nie spowoduje jego zawalenia, szkoda materiałów na jakieś marginesy bezpieczeństwa. Wystarczy dać w łapę 10 tysiaków komu trzeba i nawet krzywa wieża w Pizie będzie "spełniała normy" :) A tymczasem z zaoszczędzonych materiałów firma zbuduje drugi taki blok w strefie walki, a szef budowy pewnie zaoszczędzi jeszcze na wakacje nad morzem. Miasto płaci, bo burmistrz przed wyborami chce wykazać, że zbudował 1000 mieszkań dla najbiedniejszych. Na budowie pracują sami nomadzi, bo biorą tyle pensji, co sprzątaczka - wiadomo, że czasem im coś nie wyjdzie, ale byle to stało do odbioru budowy, później to i tak się nikt nie zorientuje czy to się samo zawaliło, czy ktoś przyładował w budynek ze Scorpiona :P

A wracając do głwnego tematu - był już pożar? Koktajle mołotowa z rozpuszczalnika powinny powstrzymać nawet najbardziej nachalnych gości, a przy okazji ogłupi wszelkie systemy wizyjne. Można jeszcze zapalić ognisko z plastiku, żeby wytworzyć toksyczny dym ale jest to dość ryzykowne (żeby uniknąć zatrucia trzeba się trzymać nisko, poniżej poziomu dymu) i może być nieskuteczne jeśli napastnicy bądą w maskach. Ale jest jeszcze jedna fajna rzecz - można podgrzać różne rzeczy na tym ognisku (na przykład aluminiową włócznię) w celu zwiększenia ich wartości bojowej :)
Przeciwny żywioł także może być pomocny, możemy uszczelnić drzwi od łazienki i wypełnić ją wodą na wysokość metra albo i wyżej - nieświadomy napastnik (może się tu przydać jakaś dywersja, żeby skupić uwagę wroga na czymś innym) otwiera drzwi od łazienki i ma darmowy surfing. Do obrony własnej (czyt. do dobijania) można użyć zaostrzonego nożem aluminiowego stelaża albo nogi od stołu.
Łącząc te dwa żywioły (najpierw wszystko się pali, a poźniej zalewamy to wszystko wodą) tworzymy świetną gorącą parę nieprzenikliwą dla sensorów i z twarzą owinietą zwilżonym ręcznikiem (ochrona przed warunkami) możemy spróbować czmychnąć z mieszkanka.
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Artix
Diler


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 271
Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Nie 23 Wrz, 2007 15:42    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Ok, umiemy sobie poradzic w sytuacji bez broni. Oto nastepna historyjka. Co zrobicie?
5 pietro, klatka schodowa, blok mieszkalny. Z dolu dobiega tupot, tak gonia cie, te zasrane dresiki a za to, ze przeszedles po ich chodniku i nie przeprosiles za to. Tak jak widac sa bardzo inteligentni. Zatrzymujesz sie na tym 5 pietrze aby sekunde odsapnac. W dloni trzymasz swoj ulubiony x9 z cel. laserowym, ktorym swietnie sie poslugujesz. Lekki pancerz na klacie i granat odlamkowy. W plecaku (to co chcesz). Oni bejsbola i pistoleciki ale sprac gebe potrafia.
Jak ich zalatwicie?
_________________
Artix
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Gentleman White
Śmieciarz


Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 29
Skąd: War'saw

 Post Wysłany: Sro 20 Lut, 2008 23:42    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Pierwsza wersja nie wyszła ponieważ kilka osób było pod wpływem "Piątego Elementu", stąd tyle automatyki. Ja natomiast byłem w trakcie grania w Deus Ex, którego akcja dzieje się dokładnie w czasie fabularnego CP. Hasło "mieszkanie przyszłości", kojarzyło mi się z pokojem hotelowym w 'Ton Hotel.
To wychodzi wina autora tematu, który nie opisał dokładniej pomieszczenia.

To co teraz dostaliśmy, jest wręcz śmieszne. Czyżby jakieś wspomnienia z wakacji? Mam nadzieję, że nie prowadzisz żadnych sesji.
_________________
דאוס אקס מכינה
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Night City Limits Strona Główna » Militaria...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Solaris 1.12 phpBB theme/template © 2003 - 2006 Jakob Persson (readme)(forumthemes/bbstyles)

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group