Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Twoim zdaniem zasady cyberpunka są |
spoko |
|
66% |
[ 10 ] |
czasami męczące |
|
33% |
[ 5 ] |
beznadziejne |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 15 |
|
Autor |
Wiadomość |
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18 Gru, 2006 17:41 Temat postu: Zasady w skrócie? |
|
|
Nie denerwuje was czasami zagmatwany system cyberpunka? Te rzuty kośćmi na każdy ruch palcem? Uliczna bójka przekształca sie w długogodzinną walkę?
Może macie jakieś ciekawe sztuczki do zaoferowania?
Podzielcie się nimi z nami!!! _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
adrian Śmieciarz
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 20 Skąd: Loża Szyderców - odział wrocławski
|
Wysłany: Pon 18 Gru, 2006 18:10 Temat postu: |
|
|
czy Ty grasz w tego samego Cyberpunka 2020 firmy Talsorian napisanegp przez Mike'a Pondsmitha co ja? Bo IMHO CP mimo swoich lat mechanika CP pozostała abolutnie najlepsza z dotychczas mi poznanych. Nawet jej następca CP v3 nie umywa się do niej. |
|
Powrót do góry » |
|
|
Qasz Uliczny Punk
Dołączył: 22 Lis 2006 Posty: 64 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 18 Gru, 2006 22:43 Temat postu: |
|
|
Grał czy nie grał w inne systemy? - oto jest pytanie. _________________ Detonation is only beginning of explosion, implosion is the end. |
|
Powrót do góry » |
|
|
adrian Śmieciarz
Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 20 Skąd: Loża Szyderców - odział wrocławski
|
Wysłany: Wto 19 Gru, 2006 2:19 Temat postu: |
|
|
to nie chodzi oto czy ktoś grał w inne systemy - wyczajnie pytanie jest dziwne, bo wg mnie mechanika jest intuicyjna i szybka - cecha,zdolność i rzut - gdzie tu filozofia? i gdzie stoi napisane, że trzeba testować czy postać musitestować każdy wdech czy wydech aby się nie udusić idąc ulicą? |
|
Powrót do góry » |
|
|
koszal Goniec
Dołączył: 27 Paź 2006 Posty: 146 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 19 Gru, 2006 11:08 Temat postu: |
|
|
Najlepsza z poznanych przeze mnie mechanik do RPG. Właśnie z uwagi na "szybkość i intuicyjność". Szczególnie system ran uważam za świetny, zwłaszcza z uwagi na niewielkie różnice pomiędzy mięśniakiem a gryzipiórkiem, kiedy obaj zaliczą serię z kałaszunia...
Ponadto brak tych !@#$nych i zarazem powszechnych hit pointsów! Żadnego bzdurnego uodporniania na ciosy w wyniku długotrwałego wystawienia na czynniki obrażeniogenne (poziomy i bonus.. a fe!). Nie wiem jak u Was, ale u mnie Gracze nie dążą do rozwijania umiejętności, a rozwój cech postaci jest sprawą x- rzędną. Raz, że jest powolny, dwa że można od razu zrobić ciekawą, nie kulejącą postać....
mógłbym tak długo... jak łatwo się domyślić wg mnie mechanika CP rządzi, wspomaga zamiast ograniczać... wystarczy.. (w tym miejscu głęboki pokłon, właśnie rozkładam dywanik w kierunku półeczki z systemem i rozpoczynam modlitwę). |
|
Powrót do góry » |
|
|
Qasz Uliczny Punk
Dołączył: 22 Lis 2006 Posty: 64 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 19 Gru, 2006 14:19 Temat postu: |
|
|
koszal napisał: |
mechanika CP rządzi. |
Impregnato in silencja, Ave!
( imprgnujacy w ciszy, pozdrawiają cię! )
Czyli zgadzam sie z poprzednikiem :D.
Adrian - własnie o to mi chodziło, bo gdzyby zagrał w inne systemy to wtedy zdał by sobie sprawę, jak dobrze dopracowana jest mechanika Cybera :). _________________ Detonation is only beginning of explosion, implosion is the end. |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19 Gru, 2006 17:11 Temat postu: |
|
|
Może jednak macie racje. Może po prostu nie jestem dobrym mg, ale do początku do jednego nie miałem zastrzeżeń: do ran i rzutów na zachowanie przytonosci i życia. To jest naprawde mistrzoskie, chyba w rzadnym innym RPG nie ma takiego systemu. Tutaj właśnie bysior i chłystek mogą umrzeć w tym samym momęcie. Wielkie brawa!!! _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
hctob Śmieciarz
Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 30 Skąd: Dzika strefa
|
Wysłany: Sro 20 Gru, 2006 20:05 Temat postu: |
|
|
Ojj Panowie... Co do perfekcji zasad CP można by trochę polemizować. Chociażby nieszczęsny netrunning... |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21 Gru, 2006 21:33 Temat postu: |
|
|
Netrunning nie jest najłatwiejszą sprawą. _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
Qasz Uliczny Punk
Dołączył: 22 Lis 2006 Posty: 64 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 22 Gru, 2006 2:28 Temat postu: |
|
|
> Przeniesiono do tematu: "Netrunner" _________________ Detonation is only beginning of explosion, implosion is the end.
Ostatnio zmieniony przez Qasz dnia Sob 23 Gru, 2006 11:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry » |
|
|
vendeta Prezes
Dołączył: 24 Paź 2006 Posty: 215 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: Pią 22 Gru, 2006 7:34 Temat postu: |
|
|
Może to nie miejsce na to, ale wizja CP odnośnie runnerstwa jest cholernie pogięta. Tu trzeba naprawdę mądrego, żeby zrobić coś z tym sensownego. Pomysł powyżej jest niezły. Przyspiesza grę... |
|
Powrót do góry » |
|
|
koszal Goniec
Dołączył: 27 Paź 2006 Posty: 146 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pią 22 Gru, 2006 22:44 Temat postu: |
|
|
Wrzuć Quasz jeśli możesz to powyżej w temat netrunner, zróbmy sobie małą burze mózgów żeby w końcu zrobić z netrunnerem pożądek. Nadal jednak obstawiam, że zasady są bardzo dobre, tylko.... my jesteśmy kulawi, że nie umiemy pogodzić dwuczasowości netrunner/ reszta drużyny z prowadzeniem :). Kwestię netrunnera i pomysłów na niego jednak będę komentował już tam. Przy okazji nie mam pojęcia czy i jeśli tak, to w jaki sposób jest ten problem rozwiązany w 3 ed. |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 05 Sty, 2007 19:19 Temat postu: |
|
|
Dobra netrunning jest pogięty i został przeniesiony. Ja mam podstawke cyberpunka 1.2 z 97 i "Słuchajcie głąby!!!". W tej drogiej na koncu są opisane nowe zasady gdzie znajduje się tabela wartości pancerzy oraz do niej zasady. Ja gram cały czas na starych zasadach strzelania i doznawania ran i nigdy nie spróbowałem nowego systemu, a jestem ciekaw czy jest lepszy oraz którego wy używacie i co macie do powiedzaniea o nim. _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
koszal Goniec
Dołączył: 27 Paź 2006 Posty: 146 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pon 08 Sty, 2007 13:41 Temat postu: |
|
|
Opieram się na zasadach walki z podstawki. Dodałem do tego trochę "ran ogłuszeniowych". generalnie opieram się na zdrowym rozsądku więc często motyw z superpancerzami nie przejdzie.
Kiedyś Gracz wymyślił, że chciałby zagrać kolesiem od pancerzyka wspomaganego, tyle że chciałby mieć PPC "Gemini". W myśl zasad byłby nie do ruszenia, a że każdy Gracz ma w sobie żyłkę do podpakowywania postaci polecam mix podstawka + zdrowy rozsądek. |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 08 Sty, 2007 15:50 Temat postu: |
|
|
W zasadach cp jest dużo szczegułów i dobrych pomysłów takich jak rany ogłuszeniowe, testy zachowania przytomności-dobrze oddaje realia szoku. Tak naprawde większość postaci umiera po wykonaniu pechowego rzutu na przytomność albo co gorsza smierci. _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
|