FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Zasady w skrócie?
Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum Night City Limits Strona Główna » Zasady...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Twoim zdaniem zasady cyberpunka są
spoko
66%
 66%  [ 10 ]
czasami męczące
33%
 33%  [ 5 ]
beznadziejne
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 15

Autor Wiadomość
Artix
Diler


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 271
Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 18 Gru, 2006 17:41    Temat postu: Zasady w skrócie?
Odpowiedz z cytatem

Nie denerwuje was czasami zagmatwany system cyberpunka? Te rzuty kośćmi na każdy ruch palcem? Uliczna bójka przekształca sie w długogodzinną walkę?

Może macie jakieś ciekawe sztuczki do zaoferowania?
Podzielcie się nimi z nami!!!
_________________
Artix
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
adrian
Śmieciarz


Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 20
Skąd: Loża Szyderców - odział wrocławski

 Post Wysłany: Pon 18 Gru, 2006 18:10    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

czy Ty grasz w tego samego Cyberpunka 2020 firmy Talsorian napisanegp przez Mike'a Pondsmitha co ja? Bo IMHO CP mimo swoich lat mechanika CP pozostała abolutnie najlepsza z dotychczas mi poznanych. Nawet jej następca CP v3 nie umywa się do niej.
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Qasz
Uliczny Punk


Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 64
Skąd: Jaworzno

 Post Wysłany: Pon 18 Gru, 2006 22:43    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Grał czy nie grał w inne systemy? - oto jest pytanie.
_________________
Detonation is only beginning of explosion, implosion is the end.
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
adrian
Śmieciarz


Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 20
Skąd: Loża Szyderców - odział wrocławski

 Post Wysłany: Wto 19 Gru, 2006 2:19    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

to nie chodzi oto czy ktoś grał w inne systemy - wyczajnie pytanie jest dziwne, bo wg mnie mechanika jest intuicyjna i szybka - cecha,zdolność i rzut - gdzie tu filozofia? i gdzie stoi napisane, że trzeba testować czy postać musitestować każdy wdech czy wydech aby się nie udusić idąc ulicą?
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
koszal
Goniec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Skąd: Bełchatów

 Post Wysłany: Wto 19 Gru, 2006 11:08    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Najlepsza z poznanych przeze mnie mechanik do RPG. Właśnie z uwagi na "szybkość i intuicyjność". Szczególnie system ran uważam za świetny, zwłaszcza z uwagi na niewielkie różnice pomiędzy mięśniakiem a gryzipiórkiem, kiedy obaj zaliczą serię z kałaszunia...
Ponadto brak tych !@#$nych i zarazem powszechnych hit pointsów! Żadnego bzdurnego uodporniania na ciosy w wyniku długotrwałego wystawienia na czynniki obrażeniogenne (poziomy i bonus.. a fe!). Nie wiem jak u Was, ale u mnie Gracze nie dążą do rozwijania umiejętności, a rozwój cech postaci jest sprawą x- rzędną. Raz, że jest powolny, dwa że można od razu zrobić ciekawą, nie kulejącą postać....
mógłbym tak długo... jak łatwo się domyślić wg mnie mechanika CP rządzi, wspomaga zamiast ograniczać... wystarczy.. (w tym miejscu głęboki pokłon, właśnie rozkładam dywanik w kierunku półeczki z systemem i rozpoczynam modlitwę).
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Qasz
Uliczny Punk


Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 64
Skąd: Jaworzno

 Post Wysłany: Wto 19 Gru, 2006 14:19    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

koszal napisał:
mechanika CP rządzi.


Impregnato in silencja, Ave!
( imprgnujacy w ciszy, pozdrawiają cię! )
Czyli zgadzam sie z poprzednikiem :D.

Adrian - własnie o to mi chodziło, bo gdzyby zagrał w inne systemy to wtedy zdał by sobie sprawę, jak dobrze dopracowana jest mechanika Cybera :).
_________________
Detonation is only beginning of explosion, implosion is the end.
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Artix
Diler


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 271
Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Wto 19 Gru, 2006 17:11    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Może jednak macie racje. Może po prostu nie jestem dobrym mg, ale do początku do jednego nie miałem zastrzeżeń: do ran i rzutów na zachowanie przytonosci i życia. To jest naprawde mistrzoskie, chyba w rzadnym innym RPG nie ma takiego systemu. Tutaj właśnie bysior i chłystek mogą umrzeć w tym samym momęcie. Wielkie brawa!!!
_________________
Artix
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
hctob
Śmieciarz


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 30
Skąd: Dzika strefa

 Post Wysłany: Sro 20 Gru, 2006 20:05    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Ojj Panowie... Co do perfekcji zasad CP można by trochę polemizować. Chociażby nieszczęsny netrunning...
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artix
Diler


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 271
Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Czw 21 Gru, 2006 21:33    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Netrunning nie jest najłatwiejszą sprawą.
_________________
Artix
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Qasz
Uliczny Punk


Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 64
Skąd: Jaworzno

 Post Wysłany: Pią 22 Gru, 2006 2:28    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

> Przeniesiono do tematu: "Netrunner"
_________________
Detonation is only beginning of explosion, implosion is the end.


Ostatnio zmieniony przez Qasz dnia Sob 23 Gru, 2006 11:45, w całości zmieniany 1 raz
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
vendeta
Prezes


Dołączył: 24 Paź 2006
Posty: 215
Skąd: Warszawa-Wawer

 Post Wysłany: Pią 22 Gru, 2006 7:34    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Może to nie miejsce na to, ale wizja CP odnośnie runnerstwa jest cholernie pogięta. Tu trzeba naprawdę mądrego, żeby zrobić coś z tym sensownego. Pomysł powyżej jest niezły. Przyspiesza grę...
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
koszal
Goniec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Skąd: Bełchatów

 Post Wysłany: Pią 22 Gru, 2006 22:44    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Wrzuć Quasz jeśli możesz to powyżej w temat netrunner, zróbmy sobie małą burze mózgów żeby w końcu zrobić z netrunnerem pożądek. Nadal jednak obstawiam, że zasady są bardzo dobre, tylko.... my jesteśmy kulawi, że nie umiemy pogodzić dwuczasowości netrunner/ reszta drużyny z prowadzeniem :). Kwestię netrunnera i pomysłów na niego jednak będę komentował już tam. Przy okazji nie mam pojęcia czy i jeśli tak, to w jaki sposób jest ten problem rozwiązany w 3 ed.
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artix
Diler


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 271
Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pią 05 Sty, 2007 19:19    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Dobra netrunning jest pogięty i został przeniesiony. Ja mam podstawke cyberpunka 1.2 z 97 i "Słuchajcie głąby!!!". W tej drogiej na koncu są opisane nowe zasady gdzie znajduje się tabela wartości pancerzy oraz do niej zasady. Ja gram cały czas na starych zasadach strzelania i doznawania ran i nigdy nie spróbowałem nowego systemu, a jestem ciekaw czy jest lepszy oraz którego wy używacie i co macie do powiedzaniea o nim.
_________________
Artix
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
koszal
Goniec


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Skąd: Bełchatów

 Post Wysłany: Pon 08 Sty, 2007 13:41    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

Opieram się na zasadach walki z podstawki. Dodałem do tego trochę "ran ogłuszeniowych". generalnie opieram się na zdrowym rozsądku więc często motyw z superpancerzami nie przejdzie.
Kiedyś Gracz wymyślił, że chciałby zagrać kolesiem od pancerzyka wspomaganego, tyle że chciałby mieć PPC "Gemini". W myśl zasad byłby nie do ruszenia, a że każdy Gracz ma w sobie żyłkę do podpakowywania postaci polecam mix podstawka + zdrowy rozsądek.
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Artix
Diler


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 271
Skąd: Warszawa

 Post Wysłany: Pon 08 Sty, 2007 15:50    Temat postu:
Odpowiedz z cytatem

W zasadach cp jest dużo szczegułów i dobrych pomysłów takich jak rany ogłuszeniowe, testy zachowania przytomności-dobrze oddaje realia szoku. Tak naprawde większość postaci umiera po wykonaniu pechowego rzutu na przytomność albo co gorsza smierci.
_________________
Artix
 Powrót do góry »
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Night City Limits Strona Główna » Zasady...
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



Solaris 1.12 phpBB theme/template © 2003 - 2006 Jakob Persson (readme)(forumthemes/bbstyles)

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group