|
  |   |   |
|
Rozdział V - HalaAutor: Mike "Vendeta" Tarnowski
racze intensywnie śledząc wietnamczyków bądź wyciągając informacje od jednego z nich, dotrą do hali, która od niedawna stała się własnością Dhina. Magazyn jakich wiele w okolicy. Stalowa buda z przeszklonym dachem. Dwa wyjścia - frontowe oraz tylne z dwiema bramami wjazdowymi i drzwiami po obu stronach hali. Falista blacha dawno już zardzewiała, a i stan podjazdów sprawia wrażenie zaniedbanych. Kilka zamków na drzwiach, gruby łańcuch na garażowej bramie. Trochę śmieci pod ścianami, wrak Poloneza naprzeciwko. Brak śladów życia w zasięgu wzroku. Teraz wasz ruch.
Nie można przewidzieć, jak potoczy się rozgrywka, i poza mapą mogę Wam przedstawić jak się u mnie rozwinęła sytuacja. 02. Zakratowane okna i lekko poklejone szyby. 03. Zwykłe szyby. 04. Antresola. 05. Schody. 06. Ciągnik Mercedes GV-11. 07. Śmieci, kartony, pudła, beczki, puszki. 08. Zużyte opony. 09. Drzwi frontowe. 10. Drzwi tylne. 11. Drzwi garażowe tyle (uszkodzone). 12. Drzwi garażowe frontowe. Gracze wyśledzili wietnamczyków i zdecydowali się przejąć halę wraz z zawartością. Do tego celu fixer wynajął dwie dodatkowe osoby, które miały pomoc dwóm dresom w bezpośrednim starciu. Wtargnęli, nie zapowiadając się, wyważając drzwi z jednej strony i otwierając je z drugiej (wytrychem). W środku hali stał Dhin. Został śmiertelnie trafiony z .44 w wątrobę - umierał około 4 minut (w wyniku wykrwawienia - nie był przytomny). W budce na podwyższeniu była Kim, która miała przewieszony Automat Minimi z tłumikiem. Oddała kilka strzałów i schowała się w budce na piętrze. Gracze po zabezpieczeniu hali postanowili wykończyć ją na odległość i pruli kilogramami amunicji w budkę. Niestety bezskutecznie i Wietnamka co chwilę odpowiadała ogniem. Nagle jeden z dresów podjął desperacką próbę dostania się do budki, na tyle nieumiejętnie, że stał się zakładnikiem Kim będącej w środku. Zaczęły się negocjacje. Pierwszym żądaniem Kim było udzielenie Dhinowi pierwszej pomocy. Niestety w jego przypadku pomogłaby tylko komora kriogeniczna i gracze doskonale zdawali sobie z tego sprawę. Pozorowali akcje udzielania pierwszej pomocy. Ze względu, na to, że zakładnik się rzucał - dostał kolbą po pysku i poszedł "spać". Tymczasem Kim powiedziała, że mają jej pozwolić wyjść inaczej zakładnik zginie. Fixer przystał na jej propozycję. Kim wyszła z automatem i celując w Graczy, podeszła do drzwi. Wtedy Fixer dał znać drugiemu dresowi, który wpakował jej kulę .44 w czaszkę. Kim umarła natychmiast. W tej samej chwili rozległ się strzał w budce. W budce, w której oprócz Kim, był ranny wietnamczyk (członek bandy Dhina). Trzymał zakładnika na muszce i gdy usłyszał strzał pociągnął za spust. Po krótkiej walce i on zginął. Gracze znaleźli się w bardzo trudnej sytuacji, jeden z dresów nie żył. Zginęli (gracze zapomnieli o jeszcze jednym) wszyscy wietnamczycy, a fixer stał się posiadaczam bezsilnikowej ciężarówki, pistoletu, pistoletu maszynowego i kilku groszy gotówki. Po co to wszystko? Skąd dowiedzą się co mają z tym robić? Pierwszą myślą moich Graczy była sprzedaż ciągnika Mercedesa. Po co im on? Zabrali ciała i uporządkowali okolicę, oczyszczając podłogę z krwi. Sami udali się do miasta. Tajemnica Hala ma tajemnicę. Znajduje się ona w przybliżeniu tuż pod ciężarówką i na pierwszy rzut oka jest niewidoczna. To skrytka, w której znajdują się narzędzia do konserwacji ciężarówki, wytłumiony pistolet Makarova, oraz 26000e$ pochodzących z napadu na bankomat. Oprócz tego gracze znajdą (jeśli znajdą) tam mikrokomputer Kim oraz co najważniejsze wydruk cyfrowego zdjęcia ciężarówki z podpisem "Dla VietGangu". Jeśli gracze wciąż nie będą wiedzieć o co w tym wszystkim chodzi sugeruje wysłać do hali wietnamczyka, który miałby potwierdzić dla bossów istnienie ciężarówki. Stąd gracze mogą dowiedzieć się jak wysoka jest stawka i w co się tak naprawdę wplątali. Niespodzianka W trakcie ataku zdaży się coś nieoczekiwanego. Na Pradze wybuchną zamieszki - jedne z największych w ciągu ostatnich miesięcy. Praga zniknie w ogniu pożarów, na ulicach zapanuje chaos przerywany ogniem z broni maszynowej. Cała dzielnica zostanie zablokowana przez policję i wojsko (hala będzie w obrębie kordonu) - gracze będą mogli poruszać się po dzielnicy, jednak ryzykując życie i utratę pojazdu, którym będą się poruszać. Zamilkną telefony stacjonarne, i komórkowe. Prąd nie będzie dopływał do latarni. Targówek pogrąży się w ciemnościach. |