Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Twoim zdaniem zasady cyberpunka są |
spoko |
|
66% |
[ 10 ] |
czasami męczące |
|
33% |
[ 5 ] |
beznadziejne |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 15 |
|
Autor |
Wiadomość |
Lukasz Specjalista
Dołączył: 03 Sty 2007 Posty: 59
|
Wysłany: Pon 08 Sty, 2007 21:36 Temat postu: |
|
|
Powtórzę się, ale jak chcę zabić gracza to pakuje go na minę, a jak gracz chce się zabić to sprawdzam jego SZ i jak ma pecha to go walec przejechał bo się zagapił ;-)
Moim zdaniem zasady CP są niezłe, zwłaszcza z czasem używa się ich na wyczucie, a więcej w całej grze jest storytellingu (ale zawsze trzeba dać graczom porzucać kośćmi przy jakiejś strzelanine ;-)) |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 09 Sty, 2007 16:44 Temat postu: |
|
|
Przy rzutach kośćmi zawsze jest radocha. RPG bez kości (pomijając rzuty testowe) byłby nudny, jest w nim troche hazardu i to czyni go jeszcze bardziej ciekawym. _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
nemo007 Śmieciarz
Dołączył: 09 Sty 2007 Posty: 40
|
Wysłany: Sro 10 Sty, 2007 13:44 Temat postu: |
|
|
Często adaptuje tę mechanikę do innych systemów takich jak warhammer, neuroshima, czy własnych autorskich. Jest to jedna z lepszych mechanik jakie widziałem smiertelna szybka i skłaniajaca graczy do myslenia. No bo kiedy wiesz ze jedna kulka z pistoletu może cie zabić to juz sie tak nie wychylasz nie wyciągasz broni zbyt często i pochopnie gdyż często kończy się to dość opłakanie. |
|
Powrót do góry » |
|
|
Artix Diler
Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 271 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12 Sty, 2007 13:35 Temat postu: |
|
|
Jedne zasady działają bardzo ogólnie i są proste, a drugie bardzo szczegółowe i trudne. Jednak każdy system ma swoje ogyrinalne i unikalne cechy których rzaden inny system nie posiada. _________________ Artix |
|
Powrót do góry » |
|
|
|