|
  |   |   |
|
ówi się, że od koncepcji daleka droga do produkcji. Tym razem nie sprawdziło się w przypadku Fuso, który po raz pierwszy został zaprezentowany na motoryzacyjnym pokazie w Tokio w 2004 roku, a już 3 lata później jeździł dla europejskich i azjatyckich firm logistycznych i przewozowych. Wszystkie zmiany poszły w kierunku bezpieczeństwa i ekonomii. Międzyinnymi Wzmocniony został przedni zderzak, zrezygnowano z tylnej podwójnej opony na korzyść dużo ekonomiczniejszej pojedynczej. Dodano również komputer, który zawiaduje urządzeniami w samochodzie od klimatyzacji do ciśnienia opon w całym 10-kołowym zestawie (ciągnik + naczepa). System ABS dla każdego koła, które oparte jest na systemie tarczowym. Ciężarówka cały czas połączona jest z satelitą, który podaje jej pozycję, prędkość oraz wysokość nad poziomem morza, jak również bieżący stan pojazdu (ilość i zużycie paliwa, stan ogumienia, czas jazdy kierowcy, etc.) Rewolucja wkradła się również do silnika, jako że biegi zmieniane są niemechanicznie, a całkowicie elektrycznie. Jest to pierwsza ciężarówka używająca tego systemu. HUD na szybie i nocna wizja w standardzie. Wyposażenie dodatkowe : Wyświetlacz danych na przedniej szybie, regulacja przyciemnienia szyby (ciekłokrystaliczna) w zależności od nasłoneczenia (automatyczne), Komputer nawigacyjny, System Kontroli Zderzeń, Zestaw Audio, Klimatyzacja, Komputer Pokładowy. [ Pomysł Autorski ] Opracował: Mike "Vendeta" Tarnowski
|