Poprzednia strona Następna strona
     

Forum
 
Bell/Augusta/Boeing 609 Cena: 2.4mlne$

Prędkość maks. Przyśpie­szenie / hamowanie Załoga / Pasażerowie Manewro­wość WS WB Masa Zasięg
495km/h 24/30 1/6-8 +1 60(3) 10(0) 7.2t 1350km

ierwszy, komercyjny samolot o obracanym kącie nachylenia silników Bell/Augusta/Boeing 609 zabiera na pokład od 6 do 9 pasażerów, łączy w sobie zalety szybkiego samolotu turbośmigłowego i helikopterów mogących pionowo startować i lądować. Może być skonfigurowany do lotów komercyjnych, jako samolot dyspozycyjny lub używany do transportu medycznego. Ażeby zaoszczędzić paliwo samolot oprócz silników posiada szczątkowe skrzydła, które umożliwiają wykorzystanie siły nośnej - tym samym zwiększają zasięg i prędkość przelotową maszyny. Z większymi ładunkami samolot potrzebuje nieco większego rozbiegu i dobiegu. Produkowany jest do tej pory po 1000 sztuk rocznie, przez różne placówki Bell/Augusta/Boeinga na całym świecie.

Wyposażenie dodatkowe :
Autopilot, Radar konturowy, Radio, Systemy Nawigacyjne, System kontroli Zderzeń, Fotele wyrzucane, 4 sloty w środku oraz 4 sloty na podwieszeniach.

[ Pomysł Autorski ]


Opracował: Mike "Vendeta" Tarnowski


Powrot