Poprzednia strona Następna strona
     

Forum
 
New American Motors "Solitaire" Cena: 66000e$

Prędkość maks. Przyśpie­szenie / hamowanie Załoga / Pasażerowie Manewro­wość WS WB Masa Zasięg
210km/h 34/100 1/3 +1 65(3) 20(1) 2.5t 642km

olitaire - propozycja New American Motors i speców od opancerzeń z firmy Wendler na to, jak powinno wyglądać eleganckie, pancerne coupe. Samochód został wyprodukowany pod marką Cadillac. Nadwozie samochodu jest łagodnie opływowe, ponadczasowo eleganckie, ale jednak nowoczesne. Jak wiemy - szlachectwo zobowiązuje. W przypadku tego modelu nazwa firmy Cadillac nie zostanie zbrukana. We wnętrzu do dyspozycji mamy cztery wygodne fotele, w których można się rozsiąść po królewsku, pod warunkiem, że nie mamy około 2 metrów wzrostu i nie siadamy z tyłu. Producent przewidział tylne miejsca raczej dla pasażerów skromniejszych wzrostem - wystarczająco wygodnie będzie powiedzmy do 1,80cm. Godne polecenia są fotele Becker&Becker, dostępne dla Solitaire’a jako opcja chwalona we wszystkich możliwych testach tego modelu - wszystkie cztery są podgrzewane, wentylowane, regulowane wielopłaszczyznowo, mają opcję masażu - niestety kosztują prawie 2000 E$. Przy wyborze tej opcji sami określamy kolor elementów skórzanych we wnętrzu. Bagaże kierowcy oraz pasażerów powinny bez problemu zmieścić się w przepastnym bagażniku auta. W nowym coupe Cadillaca zamontowano silnik Northstar 6,4 litra. Jest to nowa jednostka i tylko poprawnie radzi sobie z ciężkim, opancerzonym coupe. Miłośnikom sportowej jazdy należy polecić inny pojazd. Solitaire został stworzony do podróżowania statecznego, bezpiecznego i wygodnego. W tej roli sprawdza się świetnie. Wersją sedan Solitaire’a jest model Voyage. Oba samochody mają taką samą deskę rozdzielczą, klasę pancerza oraz wiele wspólnych technologii i elementów. Coupe jeździ jednak lepiej od sedana, ma także nieco większą prędkość maksymalną.

Wyposażenie
Standardowe wyposażenie Solitaire’a jest identyczne jak w modelu Voyage, obejmuje m.in.: bardzo złożony system zabezpieczeń przed kradzieżą - kluczyk z transponderem oraz kod rozruchowy, przyzwoity system audio; odtwarzacz videochipów z trzema ekranami (jeden wysuwany z deski rozdzielczej oraz dwa w zagłówkach, możliwość podłączenia przenośnych konsol); telefon Motorola Onboard V220 z systemu głośnomówiącym, zdolny obsługiwać dwie karty sim; nawigację; autopilota; klimatyzację z kontrolą środowiska wewnątrz pojazdu; wyświetlacz przezierny (HUD, który pokazuje najważniejsze informacje - takie jak prędkość, obroty silnika, poziom paliwa - u dołu przedniej szyby). Solitaire jeździ na oponach Bridgestone z systemem Runflat (możliwa jazda po przebiciu opony).

Kolory
Nadwozie Solitaire’a przeważnie jest dwukolorowe:
Górna część dostępna w kolorach: Crimson Shade (bordowy), Light Platinum (srebrny), Black Raven (czarny), Blackberry (ciemnofioletowy), Blue Chip (ciemnoniebieski), Infrared (czerwony), Radiant Bronze (jasnobrązowy), Sand Storm (piaskowy).
Dolna część może być pokryta lakierowanym plastikiem, wówczas dostępna jest w kolorach Black Raven (czarny) lub Light Platinum (srebrny). Opcjonalnie (+ 200E$) dostępna jest wersja metalowa, chromowana.
Wnętrze (skóra) dostępne jest w kolorach: Yellow Silk (bladożółty), Ebony (czarny), Cashmere (beżowy), Light Gray (jasnoszary), Titanium (ciemnoszary), Navy Blue (granatowy), Carmen Red (ciemnoczerwony). Przy zakupie zestawu B&B - dowolny.
(są to kolory foteli, fragmentów drzwi oraz spodu deski rozdzielczej. Reszta wnętrza oraz wykładzina w bagażniku ma kolor czarny)

Wyposażenie dodatkowe :
Zestaw siedzeń B&B - dopłata 1995 E$
Zestaw premium, czyli 12-głośnikowy, audiofilski system audio Bose i pancerny szyberdach ze szkła - dopłata 1050 E$
Niestandardowe kolory nadwozia - dopłata około 500E$
Elektroniczne zamykanie i otwieranie bagażnika (przycisk we wnętrzu, siłowniki w bagażniku) - dopłata 200E$

[ Pomysł Autorski ]


Opracował: "Debuk"


Powrot