|
New American Motor Trans-Am ver. VI |
Cena: 5000e$ |
* patrz opis
Prędkość maks. |
Przyśpieszenie / hamowanie |
Załoga / Pasażerowie |
Manewrowość |
WS |
WB |
Masa |
Zasięg |
320km/h |
48/130 |
1/1 |
+3 |
62(3) |
2(0) |
2,0t |
480km |
orporacja nieco ostatnio podupadła, więc aby się ratować postanowiła sięgnąć w przeszłość. Projektanci zadali sobie pytanie: "Jakie modele przyniosły nam sławę?" Odpowiedź na nie jest prosta, wszyscy przecież pamiętają Firebirda i Trans Am'a! Historia tych aut sięga lat 60 XX wieku. Firebird doczekał się czwartej generacji, a TransAm piątej. Dziś New American Motor uderza z sześciokrotną siłą - szósta generacja TransAm'a trafia na ulice Night City... Klasyczny amerykański krążownik szos powraca niczym Feniks powstający z popiołów! Projektanci oparli nowy model na poprzedniej generacji, jeszcze wtedy Pontiaca, z roku 1998, jednocześnie stylizując auto aby przypominało konkurencyjnego (czyżby zazdrość sukcesu?) Dodge'a Vipera. Od nowa został zaprojektowany cały układ jezdny auta, a także specjalnie dla tego modelu został stworzony potężny 420-konny silnik V12, pozwalający samochodowi na rozwijanie prędkości oraz przyspieszenia pozostawiających w tyle większość konkurencyjnych modeli. Nowość ze stajni New American Motor jest również zdumiewająco tania, jeżeli wziąć pod uwagę zawarte wyposażenie. Za dodatkowe 8000 e$ auto może zostać wyposażone w silnik benzynowy, zwiększający prędkość maksymalną, przyśpieszenie i zasięg o 10%. Silnik wykonywany jest tylko na zamówienie. Pamiętać należy, że panuje zakaz używania go w większości miast ze względu na emisję spalin. Poza tym, benzyna w 2020 jest baaaaardzo trudna do zdobycia i astronomicznie droga (około 10 e$ za litr). Za 750 e$ można zamówić automatyczną skrzynię biegów, która jednak zmniejsza przyśpieszenie do 40 km/h na turę.
Wyposażenie dodatkowe :
System kontroli zderzeń (pasy, poduszki powietrzne), 2x halogeny (zamiast zwykłych reflektorów), Telefon komórkowy o zwiększonym zasięgu, Kompletny system Audio (odtwarzacz wysokiej klasy + głośniki, HoloHUD (przednia szyba po stronie kierowcy), Noktowizor połączony z HUDem, Autopilot + Navstar połączone z HUDem, Cywilny Wykrywacz Radarów połączony z HUDem i Navstarem, Autoalarm, Pojazd jest przystosowany do jazdy terenowej do prędkości 120 km/h, ale przez "teren" panowie z New American Motor mieli na myśli polną drogę, a nie pole buraków :).
[ Pomysł Autorski ]
Opracował: Piotr "Marshall" Grzeszykowski
|
|