|
  |   |   |
|
adillac słynął ze stylisycznych rewolucji. Jego Roadster, który wszedł w 2005 roku do produkcji, jest obecnie już nie tylko kolekcjonerskim rarytasem, ale pojazdem dostępnym dla szerszej publiczności. Wynika to międzyinnymi z tego, że nowe modele samochodów cieszą się większym wzięciem niż pojazdy używane i te wspaniałe "roadstery" można kupić prawie za bezcen. Evoq robi ogromne wrażenie. Tymbardziej, że pod kątem wizualnym jest materialnym dowodem stylistyki "powracającej do przyszłości" zadowalając futurystów jak i klasyków. Turbodoładowany silnik, niegdyś benzynowy, obecnie przerobiony na CHOOH, napędza tą "rakietę" w 7.6 sekund do setki. Co przy TYCH gabarytach oraz masie jest osiągnięciem o wcale nie o marginalnym znaczeniu. Evoq ma jednak wady. Podstawowym problemem są drobne awarie prześladujące model od samego początku uruchomienia linii produkcyjnej. Potem trzeba spojrzeć na ekonomię - i porównując pojazdy jego klasy okaże się, że pali o parę litrów paliwa więcej od konkurentów. Co ciekawe - trudno powiedzieć - dlaczego... Wyposażenie dodatkowe : System kontroli zderzeń (pasy, poduszki powietrzne), Klimatyzacja, Systemy Nawigacyjne, Autopilot, Komputer Pokładowy, B.Trudny Autoalarm (wzór siatkówki oka), System Kontroli Uszkodzeń. [ Pomysł Autorski ] Opracował: Mike "Vendeta" Tarnowski
|