Poprzednia strona Następna strona
     

Forum
 
Techtronica Volt Pistol Model 009 Cena: 950e$

Typ Cel­ność Dostę­pność Ukrywal­ność Obrażenia Kaliber #poc. w mag. ROF Zawod­ność Zasięg
P +1 Rzadka P 3k6 (spec)* 6 1 ST 25m

Techtronica Volt Pistol Model 010 Cena: 950e$

* patrz opis i statystyki w grze
Typ Cel­ność Dostę­pność Ukrywal­ność Obrażenia Kaliber #poc. w mag. ROF Zawod­ność Zasięg
P +1 Rzadka P 2k6 (spec)* 6 1 ST 25m

pracowanie urządzenia, które wytwarzało laser w paśmie ultrafioletowym, zmieniło oblicze broni niezabójczej. Okazało się bowiem, że w przeciwieństwie do konwencjonalnych taserów, które wyrzuciają pocisk ciągnący za sobą druty, można jako przewodnika użyć zjonizowanego powietrza, które w pewnym momencie staje się doskonale przewodzącą prąd plazmą. Uwolniony w ten sposób ładunek, tworzy sztuczny piorun. Niestety pierwsze prototypy urządzeń cierpiały na mnóstwo wad, z których największą była masa zestawu - broń + baterie. Problem ten wynikał z tego, że laser zdolny do zjonizowania powietrza musiał być ogromnej mocy i mieć niezłe źródło zasilania. Rewolucja przyszła parę lat później, wraz z naukowymi osiągnięciami na polu "magazynowania energii", a więc akumulatorów. Taser plazmowy został zminiaturyzowany i wprowadzony do sprzedaży przez korporację Techtronica, która zaprezentowała dwa rodzaje tej broni. Baterie kosztują 25e$.

Statystyki w grze dla Modelu 010 : Model 010 to broń przeznaczona dla grup zabezpieczających imprezy masowe, która zadaje tylko obrażenia ogłuszające. Jakakolwiek cyberkończyna trafiona piorunem (bądź inna cyberacja) staje się bezużyteczna na 1K6+3x10 sekund. Jeśli kończyna jest chroniona przed EMP, wymagany jest test jej niezawodności. (95% - kryształ kosmiczny, 90% - cybertechnologia korporacyjna chroniona przed EMP, 80% - cybertechnologia komercyjna chroniona przed EMP, 60% - cybertechnologia korporacyjna, 50% - cybertechnologia komercyjna, 1-50% - uliczny szmelc z "rozbiórki" =:).

Statystyki w grze dla Modelu 009 : Model 009 to broń przeznaczona dla stróżów prawa, o wzmocnionej sile rażenia. Znacznie niebezpieczniejsza, gdyż połowa obrażeń jest ogłuszająca, druga natomiast normalna. Jakakolwiek cyberkończyna trafiona piorunem (bądź inna cyberacja) staje się bezużyteczna na 1K6+3x10 sekund. Jeśli kończyna jest chroniona przed EMP, wymagany jest test jej niezawodności. (95% - kryształ kosmiczny, 90% - cybertechnologia korporacyjna chroniona przed EMP, 80% - cybertechnologia komercyjna chroniona przed EMP, 60% - cybertechnologia korporacyjna, 50% - cybertechnologia komercyjna, 1-50% - uliczny szmelc z "rozbiórki" =:).

[ Pomysł Autorski, Chromebook 2 ]


Opracował: Mike "Vendeta" Tarnowski


Powrot