Poprzednia strona Następna strona
     

Forum
 

Bohaterowie "Ghost in the Shell"


Opracował: Paul Minor


Motoko Kusanagi
Motoko "Major" Kusanagi

(Solo / Gliniarz) Biuro Bezpieczeństwa Publicznego
WIEK: nieznany (około 35lat)
INT 9 REF 15 SZYB 10
ATR 9 SZ 6 OP 7
EMP 5 TECH 6 BC 15
Umiejętności

Przeszłość Kusanagi pozostaje tajemnicą. Wiadomo jednak, że służyła w wojsku, gdzie zdobyła pseudonim "Major" (nie jest to jej ranga w Sekcji 9). Jej kariera w Sekcji 9 rozpoczęła się, gdy została wybrana z oddziału specjalnego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych. Jest ona doskonale wytrenowana do prowadzenia tajnych operacji, szpiegostwa i sabotażu. Motoko jest pełnym cyborgiem a z jej prawdziwego ciała pozostała tylko część mózgu. Pomimo tego, że jej ciało wygląda jak zwykłe ciało ludzkie, jest wysoce zaawansowanym modelem bojowym. Tak jak wszystkie cyborgi Kusanagi wyposażona jest w wysoce zaawansowany cybermózg. Motoko wygląda na niewiele ponad 20 lat, lecz ma prawdopodobnie ponad 35.

Zmysł walki 9
Autorytet 7
Zdolności przywódcze 4
Wytrzymałość 8
Siłacz 7
Skradanie się 6
Pływanie 3
Onieśmielanie 6
Etykieta 3
Znajomość półświatka 5
Spostrzegawczość 6
Wiedza ogólna 8
Urywanie / Wymykanie 5
Śledzenie 6
Przeszukiwanie danych 4
Sztuka przetrwania 3

Unikanie ciosów 4
Prowadzenie samochodu 6
Pistolet 7
Broń ciężka 4
Sztuka walki 7
Walka wręcz 6
Karabin 7
Pistolety maszynowe 8
Materiały wybuchowe 6
Fałszerstwo 4
Otwieranie zamków 7
Znajomość uzbrojenia 6
Nurkowanie 6
Interface 3
Ekspert (tajne operacje) 7
Ekspert (antyterroryzm) 6


Batau
Bateau

(Solo / Gliniarz) Biuro Bezpieczeństwa Publicznego
WIEK: nieznany
INT 8 REF 12 SZYB 10
ATR 5 SZ 6 OP 10
EMP 6 TECH 6 BC 12
Umiejętności

Bateau jest dzielnym człowiekiem, który tak jak Motoko jest ekspertem od tajnych operacji. Od wielu lat działa jako partner Kusanagi, prawdopodobne jest, że służyli razem w siłach zbrojnych. Jest zawsze opanowany i spokojny i stanowi przeciwwagę dla czasem działającej impulsywnie "Major". Tak jak Motoko jest pełnym cyborgiem, jednak jego ciało jest modelem bardziej militarnym, na co wskazuje charakterystyczna osłona oczu.

Zmysł walki 9
Autorytet 5
Wytrzymałość 9
Siłacz 7
Pływanie 3
Onieśmielanie 8
Przesłuchiwanie 6
Znajomość półświatka 5
Skradanie się 5
Spostrzegawczość 8
Wiedza ogólna 6
Urywanie / Wymykanie 5
Śledzenie 6
Przeszukiwanie danych 3
Sztuka przetrwania 5

Unikanie ciosów 4
Prowadzenie samochodu 8
Prowadzenie motocykla 7
Pistolet 9
Broń ciężka 6
Sztuka walki 5
Walka wręcz 7
Karabin 7
Pistolety maszynowe 5
Materiały wybuchowe 6
Otwieranie zamków 5
Znajomość uzbrojenia 6
Nurkowanie 4
Ekspert (tajne operacje) 6
Ekspert (antyterroryzm) 6

Togusa
Togusa

(Gliniarz) Biuro Bezpieczeństwa Publicznego
WIEK: 27 lat
INT 8 REF 7 SZYB 6
ATR 7 SZ 4 OP 7
EMP 8 TECH 6 BC 7
Umiejętności

Togusa uznawany jest przez innych członków Sekcji 9 za outsidera, gdyż jego ciało jest prawie całkowicie ludzkie (poza złączami sieciowymi) a także dlatego, że ma żonę i dzieci. Z tych właśnie powodów Kusanagi uzyskała przeniesienie go z policji do Sekcji 9. Motoko twierdzi, że jego "czynnik ludzki" działa jako przeciwwaga dla pozostałych członków sekcji 9, będących w większości cyborgami przeniesionymi z wojska. Pomimo tego, że Togusa nie jest tak doświadczony jak inni należący do Sekcji 9, lecz jest integralną częścią zespołu. Chętniej korzysta ze swojego pistoletu Mateba niż z jakichkolwiek wysokiej klasy broni sekcji 9.

Autorytet 5
Pływanie 3
Onieśmielanie 3
Przesłuchiwanie 6
Znajomość półświatka 5
Skradanie się 5
Spostrzegawczość 8
Wiedza ogólna 7
Postrzeganie emocji 6
Urywanie / Wymykanie 5
Śledzenie 5
Przeszukiwanie danych 3
Sztuka przetrwania 5
Unikanie ciosów 4

Prowadzenie samochodu 7
Prowadzenie motocykla 5
Pistolet 9
Walka wręcz 4
Karabin 4
Pistolety maszynowe 4
Otwieranie zamków 5
Ekspert (prawo) 6


Daisuke Aramaki
Daisuke Aramaki

(Gliniarz / Polityk) Biuro Bezpieczeństwa Publicznego
WIEK: nieznany (lecz wyraźnie podeszły)
INT 9 REF 5 SZYB 4
ATR 4 SZ 5 OP 10
EMP 7 TECH 6 BC 4
Umiejętności

Aramaki jest szefem Sekcji 9. Jest przenikliwym graczem i pracuje w wywiadzie dłużej niż ktokolwiek pamięta. Zawsze ma jakiś atut ukryty w rękawie i nie obawia się stawiać czoło politykom. Pomimo tego dba o swoich podwładnych i zawsze robi wszystko co w jego mocy aby im pomóc

Zdolności przywódcze 10
Autorytet 10
Onieśmielanie 8
Przesłuchiwanie 8
Etykieta 7
Znajomość półświatka 4
Spostrzegawczość 6
Wiedza ogólna 8
Przeszukiwanie danych 4

Prowadzenie samochodu 6
Pistolet 6
Ekspert (tajne operacje) 7
Ekspert (antyterroryzm) 7
Ekspert (prawo międzynarodowe) 7
Ekspert (biurokracja) 8
Angielski 8





Powrot