Poprzednia strona Następna strona
     

Forum
 

Spotkanie po latach

Opracował: Dominik "Wyzimir" Trzaskacz

Zrozpaczony ojciec.

jednym z graczy skontaktuje się Orson Meyer, chcący wynająć grupę przedsiębiorczych ludzi (do jakich niewątpliwie zaliczają się BG). Ich zadaniem ma być jego ochrona oraz odnalezienie jego osiemnastoletniej córki - Ann, z którą rozstał się 7 lat temu. Kiedy ją już znajdą mają jej także pilnować i przygotować spotkanie rodzinne. Na wypadek gdyby Ann nie uwierzyła BG, że przysyła ich jej ojciec, Orson wręczy im srebny sygnet, który mają pokazać jego córce.
Meyer nie wyjawi źródła swoich obaw - wspomni jedynie, że ma kilku wrogów.
Aha, Mr Meyer będzie skłonny zapłacić punkom po 500eb za wykonanie zadania, a ich praca nie powinna trwać dłużej niż kilka dni.

Poszukiwania

naleźć Ann Meyer nie będzie łatwo, przede wszystkim dlatego, że teras nie nosi ona wcale nazwiska Meyer, lecz Greenwood. Poszukiwania po barach, podłych knajpach, w ciemnych uliczkach i u podejrzanych typów nie przyniosą rezultatu ponieważ nie jest ona obecnie skojarzona z tymi sferami, chociaż była -3 lata temu należała do gangu Pirani (lecz mało kto pamięta tam Ann Greenwood). Jednak każdy znający się na rzeczy netrunner nie będzie miał większych kłopotów i po wirtualnych spotkaniach ze znajomymi sieciarzami, oraz po odwiedzeniu fortec danych NCPD i ratusza, odnajdzie następujące informacje:
  • Ann Meyer zmieniła nazwisko na Greenwood 5 lat temu,
  • również 5 lat temu zmarła jej matka, a sierotę przygarnęła jej daleka rodzina,
  • 3 lata temu była kilkukrotnie notowana za kradzież i rozboje -należała do gangu Pirani,
  • obecnie Ann jest studentką informatyki i mieszka w NightCity, w wynajętym mieszkaniu.

    Spotkanie z Ann.

    potkanie Ann będzie łatwe, ponieważ spędza ona większość swojego czasu w domu na nauce lub rozmowach ze swoim chłopakiem - Sidem Steward'em. Początkowo nie będzie ona chciała uwierzyć w to, że Punki pracują dla jej ojca, lecz po ujrzeniu sygnetu przekona się o słuszności ich słów. Zapyta ich - raczej niezbyt uprzejmie - czego chce od niej jej ojciec oraz każe im przekazać aby zostawił ją w spokoju.

    Jednak jeżeli gracze przekonają ją, że grozi jej niebezpieczeństwo, pozwoli im zostać. Mają jednak zachowywać się tak jakby ich nie było.

    Pilnowanie jej będzie utrudnione tym, że ma ona w tym czasie próbną sesję zdjęciową do popularnego magazynu mody. Za nic nie zrezygnuje z tej szansy, która może pozwolić jej uniezależnienie się od rodziny.

    Podczas drogi powrotnej ze studia fotograficznego do jej mieszkania spostrzegawczy gracz odkryje (stopień trudności 20), że są śledzeni.

    Na miejscu zapytana przez graczy (lub S. Steward'a) Ann, powie o co w tym wszystkim chodzi. Wyjaśni, że jej ojciec jest głową jednej z największych rodzin przestępczych w Stanach. Jej chłopak przyjmie to tylko z niewielkim poruszeniem.

    Wróćmy do zbirów, którzy śledzą Ann. Jest ich dwóch -w czarnym BMW- podążą za samochodem Ann aż pod jej mieszkanie, gdzie z odpowiedniej odległości będą obserwowali budynek. Co zrobią w związku z tym cyberpunki? Na spotkanie będą musieli wydostać się niepostrzeżenie, lub zgubić ogon (np. wzywając AV-Taxi lub ambulans TraumaTeam, który za odpowiednią ilość gotówki zabierze ich we wskazane miejsce) lub też pozbyć się natrętów (w miejscu publicznym?).

    Pilnowanie Bossa

    o najmniej jeden z graczy będzie musiał zostać i pilnować Mr. Meyer'a. Większość czasu spędzą oni w Klubie Retro pijąc piwo i grając w karty. Pierwszego dnia podczas opuszczania tego przybytku, przed wyjściem na Meyer'a będzie czekał zabójca-łowca nagród. Zajmie on miejsce w samochodzie i będzie czekał z przygotowaną bronią na swój cel. Na szczęście dla graczy ronin będzie miał pecha i zamiast Meyera postrzeli przypadkowego przechodnia. Na tym nie skończy się zła passa zabójcy -otóż w chwili gdy będzie chciał ruszyć drogę zajedzie mu samochód. To jest idealna okazja dla BG do wypłaszczenia niedoszłego zabójcy.

    Nagabywany Meyer przyzna się (jeśli zaufa bohaterom lub jeżeli wytkną mu to czego dowiedzieli się od Ann), że był głową mafii, lecz obecnie jest całkowicie spłukany. Jednak nadal wiele osób poluje na jego głowę, za którą jest wyznaczone wiele nagród. Orson najbardziej obawia się swojego konkurenta z Los Angeles -Maksymiliana Bullocka, który jest głową wielkiej mafii z siedzibą główną w Mieście Aniołów.

    Spotkanie po latach

    eyer wyznaczy miejsce i datę spotkania tak: restauracja Wing Chang, 18.00.
    Jeśli gracze na spotkanie przyciągną za sobą ogon to po dziesięciu minutach zjawi się tam 10 zbirów Bullock'a. Jednak jeśli pozbyli się śledzących ich zbirów, a jedzie z nimi Sid (będzie chciał poznać ojca swojej dziewczyny; Ann zgodzi się na to) to zbiry i tak się zjawią -tyle, że później (dlaczego? -patrz niżej).

    Spotkanie odbędzie się prawdopodobnie punktualnie (zależy to od graczy) na zapleczu Wing Chang. W spotkaniu będą uczestniczyć: Meyer, jego osobisty, nieodstępujący go na krok ochroniarz-przyjaciel Rinaldo oraz Ann. Steward wraz z twoimi cyberpunków zostanie w głównej sali restauracji.

    Podczas spotkania Orson przeprosi swoją córkę za to, że ją opuścił i zaproponuje jej aby ta go wydała FBI. Dzięki temu Ann, będzie wyposażona w pieniądze na start w przyszłość, a zmęczony ciągłym uciekaniem przed łowcami nagród Meyer, zostanie aresztowany (poza tym jest chory na raka, którego nawet najlepsi technicy medyczni nie mogli usunąć i pozostało mu zaledwie kilka tygodni życia). Orson zaplanował sobie, że dzięki retoryce adwokatów i współpracy z sądem (ma zamiar wydać wiele VIP'ów światka przestępczego) dostanie możliwie łagodny wyrok (będzie siedział w więzieniu pod ścisłą ochroną)i miło spędzi ostatnie chwile życia. Mimo korzystnej dla dziewczyny propozycji ta odrzuci ją i oskarży swego ojca o zostawienie jej i matki, oraz o to, że nie było go przy niej gdy ta umarła. Po tej, krótkiej rozmowie Ann wraz z Steward'em opuści restaurację w pośpiechu i gniewie. Zaraz po tym Meyer przysiądzie się do graczy aby poprosić ich o dalszą pracę dla niego.

    Jednak zanim skończą rozmowę do lokalu wpadną zbiry Bullock'a. Będzie ich dziesięciu. Pod Wing Chang przybędą w trzech czarnych Mercedesach (co bardziej spostrzegawczy gracze zauważą, że coś nie gra na ulicy przed restauracją -i będą mieli kilka rund do przygotowania się na przyjęcie gości). Dwóch z nich obejdzie restaurację od tyłu, podczas gdy reszta właduje się do środka frontowymi drzwiami. Tylko gracze, Rinaldo i dwóch ochroniarzy restauracji stawi opór napastnikom. W tej strzelaninie zginie Rinaldo, biorąc najpierw z sobą do piekła kilku ludzi Bullock'a.

    Zaraz po tym incydencie Meyer wraz z punkami zmieni lokal na Klub Retro. Tam ponownie poprosi graczy o dalszą dla niego pracę i doprowadzenie do zawarcia porozumienia między nim, a jego córką (swoją propozycję poprze dodatkowymi 500eb na głowę).

    Kim jest Sid?

    woje punki mogą się zastanawiać, skąd ludzie Bullock'a znali miejsce spotkania, skoro gracze zgubili ogon. Otóż znali oni jego położenie od Sid'a Steward'a. Chłopak Anny powiadomił ich, podczas oczekiwania na koniec rozmowy córki z ojcem, poprzez cyberaudio.
    Gracze mogą się tego domyślić gdy sprawdzą dane szpiega. Otóż jak się okaże jest on krewnym -a dokładnie mówiąc siostrzeńcem Bullock'a.

    Porwanie

    eśli gracze nie będą pilnowali Anny to na drugi dzień w jej domu zjawi się Sid w towarzystwie czterech zbirów (Steward najpierw zadzwoni aby upewnić się, że dziewczyna jest w domu).

    Jeśli zbirom się powiedzie, Bullock zaproponuje życie Anny za życie jej ojca. Orson zgodzi się na to. Uda się on do kasyna, którego już nigdy nie opuści, a jego córka zgodnie z zapewnieniami zostanie wypuszczona w nienaruszonym stanie.

    Jeśli jednak BG skojarzą "co jest grane" pozwól im wejść do akcji w ostatniej chwili i przejdź do następnego punktu.

    Tysiąc stu-eurodolarówek za ojca

    dy Anna dowie się o tym kim naprawdę jest Sid, chętnie przyjmie propozycję Meyera. Nakłonią ją do tego długi narobione przez jej "ex-", oraz natrętni panowie z FBI.

    Oczywiście jeśli gracze są bez serca, sami wydadzą O. Meyera i zgarną cały szmal. Jednak gdy się podzieli 100.000 e$ pomiędzy członków bandy, nie będzie już tak to tak dużo (a może któryś z nich zgarnie całą forsę dla siebie?).



    Powrot