![]() ![]() ![]() ![]() |
  |   |   | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Spotkanie po latachOpracował: Dominik "Wyzimir" Trzaskacz
Zrozpaczony ojciec.![]() Meyer nie wyjawi źródła swoich obaw - wspomni jedynie, że ma kilku wrogów. Aha, Mr Meyer będzie skłonny zapłacić punkom po 500eb za wykonanie zadania, a ich praca nie powinna trwać dłużej niż kilka dni. Poszukiwania![]() Spotkanie z Ann.![]() Jednak jeżeli gracze przekonają ją, że grozi jej niebezpieczeństwo, pozwoli im zostać. Mają jednak zachowywać się tak jakby ich nie było. Pilnowanie jej będzie utrudnione tym, że ma ona w tym czasie próbną sesję zdjęciową do popularnego magazynu mody. Za nic nie zrezygnuje z tej szansy, która może pozwolić jej uniezależnienie się od rodziny. Podczas drogi powrotnej ze studia fotograficznego do jej mieszkania spostrzegawczy gracz odkryje (stopień trudności 20), że są śledzeni. Na miejscu zapytana przez graczy (lub S. Steward'a) Ann, powie o co w tym wszystkim chodzi. Wyjaśni, że jej ojciec jest głową jednej z największych rodzin przestępczych w Stanach. Jej chłopak przyjmie to tylko z niewielkim poruszeniem. Wróćmy do zbirów, którzy śledzą Ann. Jest ich dwóch -w czarnym BMW- podążą za samochodem Ann aż pod jej mieszkanie, gdzie z odpowiedniej odległości będą obserwowali budynek. Co zrobią w związku z tym cyberpunki? Na spotkanie będą musieli wydostać się niepostrzeżenie, lub zgubić ogon (np. wzywając AV-Taxi lub ambulans TraumaTeam, który za odpowiednią ilość gotówki zabierze ich we wskazane miejsce) lub też pozbyć się natrętów (w miejscu publicznym?). Pilnowanie Bossa![]() Nagabywany Meyer przyzna się (jeśli zaufa bohaterom lub jeżeli wytkną mu to czego dowiedzieli się od Ann), że był głową mafii, lecz obecnie jest całkowicie spłukany. Jednak nadal wiele osób poluje na jego głowę, za którą jest wyznaczone wiele nagród. Orson najbardziej obawia się swojego konkurenta z Los Angeles -Maksymiliana Bullocka, który jest głową wielkiej mafii z siedzibą główną w Mieście Aniołów. Spotkanie po latach![]() Jeśli gracze na spotkanie przyciągną za sobą ogon to po dziesięciu minutach zjawi się tam 10 zbirów Bullock'a. Jednak jeśli pozbyli się śledzących ich zbirów, a jedzie z nimi Sid (będzie chciał poznać ojca swojej dziewczyny; Ann zgodzi się na to) to zbiry i tak się zjawią -tyle, że później (dlaczego? -patrz niżej). Spotkanie odbędzie się prawdopodobnie punktualnie (zależy to od graczy) na zapleczu Wing Chang. W spotkaniu będą uczestniczyć: Meyer, jego osobisty, nieodstępujący go na krok ochroniarz-przyjaciel Rinaldo oraz Ann. Steward wraz z twoimi cyberpunków zostanie w głównej sali restauracji. Podczas spotkania Orson przeprosi swoją córkę za to, że ją opuścił i zaproponuje jej aby ta go wydała FBI. Dzięki temu Ann, będzie wyposażona w pieniądze na start w przyszłość, a zmęczony ciągłym uciekaniem przed łowcami nagród Meyer, zostanie aresztowany (poza tym jest chory na raka, którego nawet najlepsi technicy medyczni nie mogli usunąć i pozostało mu zaledwie kilka tygodni życia). Orson zaplanował sobie, że dzięki retoryce adwokatów i współpracy z sądem (ma zamiar wydać wiele VIP'ów światka przestępczego) dostanie możliwie łagodny wyrok (będzie siedział w więzieniu pod ścisłą ochroną)i miło spędzi ostatnie chwile życia. Mimo korzystnej dla dziewczyny propozycji ta odrzuci ją i oskarży swego ojca o zostawienie jej i matki, oraz o to, że nie było go przy niej gdy ta umarła. Po tej, krótkiej rozmowie Ann wraz z Steward'em opuści restaurację w pośpiechu i gniewie. Zaraz po tym Meyer przysiądzie się do graczy aby poprosić ich o dalszą pracę dla niego. Jednak zanim skończą rozmowę do lokalu wpadną zbiry Bullock'a. Będzie ich dziesięciu. Pod Wing Chang przybędą w trzech czarnych Mercedesach (co bardziej spostrzegawczy gracze zauważą, że coś nie gra na ulicy przed restauracją -i będą mieli kilka rund do przygotowania się na przyjęcie gości). Dwóch z nich obejdzie restaurację od tyłu, podczas gdy reszta właduje się do środka frontowymi drzwiami. Tylko gracze, Rinaldo i dwóch ochroniarzy restauracji stawi opór napastnikom. W tej strzelaninie zginie Rinaldo, biorąc najpierw z sobą do piekła kilku ludzi Bullock'a. Zaraz po tym incydencie Meyer wraz z punkami zmieni lokal na Klub Retro. Tam ponownie poprosi graczy o dalszą dla niego pracę i doprowadzenie do zawarcia porozumienia między nim, a jego córką (swoją propozycję poprze dodatkowymi 500eb na głowę). Kim jest Sid?![]() Gracze mogą się tego domyślić gdy sprawdzą dane szpiega. Otóż jak się okaże jest on krewnym -a dokładnie mówiąc siostrzeńcem Bullock'a. Porwanie![]() Jeśli zbirom się powiedzie, Bullock zaproponuje życie Anny za życie jej ojca. Orson zgodzi się na to. Uda się on do kasyna, którego już nigdy nie opuści, a jego córka zgodnie z zapewnieniami zostanie wypuszczona w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak BG skojarzą "co jest grane" pozwól im wejść do akcji w ostatniej chwili i przejdź do następnego punktu. Tysiąc stu-eurodolarówek za ojca![]() Oczywiście jeśli gracze są bez serca, sami wydadzą O. Meyera i zgarną cały szmal. Jednak gdy się podzieli 100.000 e$ pomiędzy członków bandy, nie będzie już tak to tak dużo (a może któryś z nich zgarnie całą forsę dla siebie?).
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |