Poprzednia strona Następna strona
     

Forum
 

Idź porozmawiaj ze Spartanami

Opracował: "Dis Aster"

Wprowadzenie

racze lub jeden z graczy spotkają się z piękną kobietą, Azjatką, najprawdopodobniej Japonką. Przedstawi się jako Nori Dentsu. Wyjaśni, że przyjechała do N.C. z San Francisco na polecenie swojego szefa aby znaleźć odpowiednich ludzi do wykonania pewnego delikatnego zadania w S. F. Scenariusz może być kontynuacją jakiejś przygody, w której stali się sławni w Night City i zostali uznani za właściwych ludzi do tego zadania. Dentsu chce aby gracze uciszyli wojnę gangów w San Francisco, która znów przybrała na sile.

Dentsu zaproponuje graczom 5000eb na głowę (połowa z góry, a druga połowa w dwóch ratach aż do czasu ukończenia roboty) oraz zwrot kosztów przejazdów i pobytu.

zefem Dentsu jest Johan Gareths właściciel dużej firmy budowlanej budującej luksusowe osiedla dla bardzo bogatych ludzi.

Gdy gracze dotrą do San Francisco zostaną przedstawieni niejakiemu Ocelotowi z gangu zwanego Menażerią, który ma ich wprowadzić w realia wojny gangów w San Francisco.

Przyjaciele i wrogowie

S. F. są cztery duże gangi prowadzące ze sobą wojnę, wszyscy przeciw wszystkim. Pierwszy z nich, największy to Spartanie próbujący narzucić swe panowanie w mieście. Następny gang to Menażeria, najbardziej neutralna, pragnąca tylko pokoju między gangami, ale mocno przeciwny Spartanom. Dwa następne gangi to Herosi i ¬li. Gangi Herosów i Złych szczerze się nienawidzą, prwaie tak samo jak nienawidzą Spartan. Spartanie powoli rozbijają powoli każdy gang z osobna, ale zjednoczenie wszystkich gangów będzie na tyle mocne aby zniszczyć Spartan. Zadaniem graczy będzie doprowadzić do pokoju między gangami aby zniszczyć Spartan.
roblem w zjednoczeniu obu gangów jest taki, że handlują one elektroniką produkowaną przez dwie różne korporacje. Herosi są kontrolowani przez EBM, a ¬li przez Zetatech. Obie korporacje dostarczają gangom wszczepy i za ich pośrednictwem sprzedają nieleegalną elektronikę.
Gracze muszą doprowadzić do spotkania przywódców wszystkich trzech gangów i doprowadzić do pojednania. (Jeśli tego nie zrobią nie będzie kasy, nie?)

Spotkanie

eśli dojdzie do spotkania, odbędzie się ono na neutralnym gruncie, w części miasta nie opanowanej przez żaden gang, w starej fabryce akumulatorów do samochodów.
Gracze muszą odegrać to spotkanie, aby wszystko wypadło przekonywująco. Wszelkie testy są zależne od MG.
eżeli rozmowa nie będzie się kleić i nie będzie przynosić skutków, MG może do akcji wprowadzić Spartan. Gang ten może wykorzystać spotkasnie do rozwalenia przywódców wszystkich gangów. To może przekonać ich do zjednoczenia swych sił przeciw Spartanom.

Spartanie

Typowe imiona : Likurgus, Tezeusz, Herakles itp.

Spartanie to bardzo groźny boostergang, mający swych członków w N. C. (gracze mogli o nich słyszeć) i w S. F., oraz grupę tych którzy chcieliby być Spartanami w L. A. Zaczynali jako lokalny boostergang w S. F. lecz w ciągu siedmioletniej historii urośli do poonad 500 ludzi z czego 300 jest w San Francisco.

Kandydaci do gangu muszą być mężczyznami i mieć przynajmniej 190 cm wzrostu, a ich wiek to 15-25 lat.

Spartanie używają technik stosowanych przez pozergangi w celu indoktrynacji nowych rekrutów. Istotną i godną zauważenia cechą jest to, że Spartanie nigdy się nie wycofują z pola walki, a nawet policjancji boją się interwenoiwać przeciw nim.

Spartanie nie mają sobie równych w walce wręcz, sztukach walki i szermierce. Przeciętne umiejętności to walka wręcz (sztuka walkki) +6 i szermierka +7.

Spartanie noszą długie do kostek czerwone tuniki i czarne skórzane buty typu wojskowego. Modne są również ubrania wojskowe ale zawsze na to mają nałożoną tunikę. Nie noszą żadnych kolczyków czy innej biżuterii żadnych modniarskich implantów czy tatuaży. Jedynymi pojazdami jakich używają to motocykle sportowe w kolorze czarnym bezżadnego zewnętrznego chromu.
Spartanie nie noszą innego opancerzenia poza podskórnym i hełmami. Hełmy mają często wygląd hełmów hoplitów. Nie mają żadnych wszczepów polepszających wzrok czy szybkość. Własciwie są wolni od wszelkich wszczepów poza szponami i pancerzami.
Jest niezgodne z ich kodeksem honorowym używanie wszelkiej broni działąjącej na odległość: pistoletów, łuków kusz itp. Używają głównie mieczy (często dwuręcznych), włóczni, toporów, katan i noży oraz szponów.

Spartanie nie pracują dla żadnej wielkiej korporacji. Generalnie współpracują z grecką mafią sprowadzającą heroinę z Bałkanów. Oprócz tego prowadzą własną działalność jak porwania dla okupu, szantaż, handel informacjami. Ich marzeniem jest aby sterfe walki w S. F. zamienić w Akropol i wybudować tu wszystkie prastare greckie świątynie.

Dowódcą Saprtan jest Leonidas (właściwie zapomniał już swejego prawdziwego nazwiska), który stworzył ich w 2013 roku. Jest wysoki na około 2m, ma długie czrne włosy, złamamny nos i bliznę na prawym pooliczku. Nosi ze sobą topór obosieczny z trzonkiem długości 1,2m.

Staty :
INT 7 ATR 2 OP 9 BC 13 EMP 2 SZ 5 SZYB 5 REF 9 TECH 4
Ranga +10, Szermierka +9, Aikido +7, Zastraszenie +6, Znajomość Półswiatka +7, CechyPrzywódcze +6, Historia (Starożytna Grecja) +5, Wysprtowanie +5, Motocykl +5
Pancerz podskórny, wzmocniony kręgosłup, lewa i prawa cyberręka*, szpony.
* Spartanie zastępują części ciała cybernetyką tylko gdy je stracą w walce.

Menażeria

Typowe imiona : Tygrys, Bawół, Żółw, Wilk, Gazela, Barracuda (leader)

Jest to boostergang, raczej mało niebezpieczny, po prostu grupa bogatych zbuntowanych dzieciaków których stać na egzotyczne wszczepy. Wszyscy są mocno zcybrogizowani, a ich ciała przerobione tak aby wyglądały jak zwierzęta. Inne gangi mówią pogardliwie 'ZOO'. Gang ten ma od 45 do 50 ludzi.

Ich rejon to generalnie Golden Gate Park w rejonie Akwarium Steiharta. Obrywają dość mocno od Spartan i raczej wolą utrzymać status quo niż walczyć i zdobywać nowe wpływy. Kontrolują dwa duże kluby w S. F. gdzie rozprowadzają narkotyki oraz niweilkie ilości broni oraz handlują kradzionymi samochodami i motocyklami.

Staty :
Barracuda (przywódca)
INT 8 ATR2 OP 9 BC 12 EMP 2 SZ 5 SZYB 9 REF 10/12 TECH 5
Ranga +9, Broń Ręczna +5, Karate +9, Znajomość Półświatka +7, Cechy Przywódcze +6 Wysportowanie +6 Motocykl +7 Pistolet +4 Pistolet Maszynowy +8
Pancerz, Przeszczep mięśni, Sandevistan, lewa i prawa cyberręka. Dużo egzotycznych cyberwszczepów, cyberoczy, cybersłuch, smartlink, procesor.

¬li

Typowe imiona : Flamestrike, Omega, Roller, To, Cornelius, Fantom, KingPin (leader).

¬li to pozer/boostergnag. Jest ich od 70 do 75. Chatrakteryzują się na czarnych bohaterów z komiksów sprzed 2000-ego roku. To kolejne pionki w wojnie gangów, ale ich nienawiść do Herosów jest tak wielka, że byliby w stanie zawrzeć sojusz ze Spartanami gdyby tylko Spartanie tego zechcieli.

Rewir Złych to kilka kwadratów ulic w Haight Asbury, zaraz na południe od Golden Gate Park.
Dowódcą jest KingPin, 25 letni mężczyzna. ¬li handlują wszczepami produkowanymi przez Zetatech. W większości jest to nielegalny sprzęt, który nie powinien znaleźć się na ulicy.

Herosi

Typowe imiona : Punisher, Behemoth, Gladiator (leader), Mściciel, Spider, Stresser.

Jest to pozergang, grupa boosterów w liczbie 30 ludzi, którzy wyglądają jak dobrzy bohaterowie XX-to wiecznych komiksów.

Podejrzani są na ulicy o to że są marionetkowym gangiem jakiejś korporacji ze względu na to, że dysponują doskonałym wyposażeniem, rozszerzeniami i wszczepami. (Do wyboru przez MG ale muszą to być naprawdę najnowsze i najlepsze produkty, z kasą nie mają problemu).
Poprą graczy w tym że wojnę trzeba zakończyć ale nie za cenę zjednoczenia ze Złymi.
Herosi w rzeczywistości są marionetkami EBM, która za ich pośrednictwem sprzedaje komputery i inną elektronikę oraz nielegalne programy na ulicy.

Po zakończonej wojnie Herosi znikną. Zostaną zlikwidowani przez eksterminatorów z EBM-u.
Herosi pragną złamać potęgę i hegemonię Spartan. Istnieją niedłużej niż półtora roku. Rewiry Herosów to Nob Hill, wokół Starej Mennicy U. S. A.
Herosi trzymają się bardziej razem niż inne gangi, są ze sobą bliżej niż inne grupy gangów. Są też bardziej zamknięci niż inne gangi. Gracze mogą, a nawet powinni mieć początkowe trudności z przekonaniem ich do siebie.

Troja, forteca niezdobyta

roja, główna siedziba Spartan, znajdduje się w płd wsch. San Francisco, niedaleko miejsca gdzie Autostrada nr 280 przechodzi w 101.

Jest to kwadrat ograniczony czterema ulicami. Budynki to domy - rezydencje, mocno ufortyfikowane, połaczone rampami i barykadami sięgającymi wys. pierwszego piętra, zakończonymi drutem kolczastym. Wszystkie zewnętrzne okna i dzrwi zostały zamurowane, zakryte blachami i innym śmieciem.

Jest kilka miejsc dostępu do miejskiej sieci kanalizacyjnej w Troi i wokół niej. Spartanie dodatkowo zbudowali tunele dostępu do kanałów z kilku domów w Troi.
W Troi cały czas przebywa około 150 Saprtan. Reszta działa na terenie całego S. F. wykonując różne zlecenia swego bossa.
BRAMY/RAMPY Bramy to główne i jedyne wejście do Troi (poza kanałami). Dwie duże pokryte blachami skrzydła otwierają się na stronę czegoś co kiedyś było tylną aleja za domami. Obie bramy pilnowane są przez czterech Spartan. Połódniowej i północnejściany plnuje 2 Spartan.
POLE RAŻENIA: Przestrzeń między Troją a chodnikiem usiana potłuczonym szkłem, gwoździmai i innym złomem. Można też napotkać na minę claymore (25% szans).
Spartanie nie pozwalaja nikomu parkować na czterech ulicach okalaljących Troję. Jeśli mimo to gracze zaparkją tam swoje pojazdy to mogą je od razu spisać na straty.
AGORA: Plac wewnątrz Troi. Północna częsć Agory to miejsce gdzie Spartanie trzymają swoje motocyj\kle. Południwa strona to miejsce musztry, gdzie trenują szermirke i inne sporty.
PAŁAC: Ten dwupiętrowy budnek z szarej cegły to prywatna kwatera i centrum dowodzenia Leonidasa. Jest tam dostęp z kananłów w piwnicy domu. Jest tam 15000$ w gotówce i 25000$ w narktykach (europejska heroinaa), które gracze mogą złatwością wynieść jeśli tam dotrą i jeśli nie złapią ich copsy.

Atak

dy gangi zaatakują Troję będą miały niełatwe zadanie gdyż Spartanie cholernie dobrze walczą i wcale się nie wycofują .

Pod koniec bitwy gdy gangi Złych Menażeria i Herosi oraz wraz z nimi gracze zaczną zdobyać przewagę pojawią się gliniarze (głownie SWAT i Cyber Squad) w liczbie 50 ludzi.
Wtedy Leonidas (jeśli jeszcze będzie żył) wyda niesłyszalny rozkaz do wycofania się reszczie Spartan. Zaczną się wycofywać gdy pojawią się pierwsze helikoptery i AV-ki i oświetlą teren.
Mniej więcej połowa gangstas ucieknie w tym wszyscy żywi Herosi czyli ok. 20 ludzi. Reszta ok. będzie martwa, rannych, a aresztowana.

Gracze aby uniknąć aresztowania muszą przejść test Ukrycia się, Wymykania się trudność 18. Jeśli zostali aresztowani nie powinni mieć narkotyków w kieszeniach.

Rozwiązanie

eśli którykolwiek z graczy zostanie aresztownay, Johan Graneths zadzwoni do prokuratora S. F. aby pogadać. Gracze następnego dnia staną przed sądem i zostaną skazani na podstwie Ujednoliconego Prawa Cywilnego za:
  • Rozbój z bronią w ręku i zabójstwo (3-go stopnia)
  • Spisek w celu dokonania rozboju i zabójstwa
  • Wandalism i niszczenie mienia
  • wywoływanie zamieszek
Zostaną automatycznie skazani na 4500e$ i zmuszeni do wyjazdu z S. F. z zakazem powrotu przez następne 75 lat.
Jeśli którykolwiek z nich miał przy sobie nielegalną broń lub narktyki zostanie skazany za:
  • nielegalne posiadanie broni
  • posiadanie 'nielegalnych substancji z zamiarem ich sprzedania.'
Kolejne 2500eb.
Ale przynajmniej żyją. Dobrze jest mieć znajomych grających w golfa z prokuratorem, nie?



Powrot