|
  |   |   |
|
Cyberspace Visualization Project(kierownik projektu) ((ZAWIESZONY)) Ogólne założenia projektuVP ma na celu stworzenie wizualizacji cyberpunkowej sieci. Proponuję nie opierać się tylko na sieci z podręcznika CyberPunka 2020, raczej stworzyć własną "fizykę sieci". CVP miałby docelowo wspomóc prowadzącego cyberpunkowe sesje, a także byćmoże zapewnić co nieco rozrywki ludziom nie związanym z cyberpunkiem (jako oddzielny program, kto wie, co z niego wyjdzie po rozbudowie). Z założenia prezentowana sieć ma byc w pełni trójwymiarowa, maksymalnie dynamiczna, ma też zapewniać spore możliwości działania w niej (odejście od schematu włamu: ¦ciana - Hammer, Brama - CodeCracker, itp.)Wymagania sprzętoweVP będzie pracował na platformie Windows95/98/NT. Wynika to z kilku prostych przyczyn: grafika 3d będzie wykorzystywała API DirectX 7.0 (byćmoże zmieni się to na OpenGL), a poza tym trzeba w jakiś sposób stworzyć architekturę plugin'ow (Component Object Model, lub DLL) Przyznaję, że nie pisalem programow dla np. Linuxa, tak więc nie wiem jak tam można by takie problemy rozwiązać.Z przykrością muszę stwierdzić, że nie przewiduje możliwości działania programu bez akceleracji sprzętowej (chyba, że ktoś stworzy do tego oddzielny engine). Tak więc karta klasy Voodoo 1, lub lepsza będzie niezbędna. Cały kod będzie pisany pod VC++ 5.0 (łatwość dostępu do DirectX, oraz do technologii COM), tak więc zainteresowanych proszę o zainstalowanie tego pakietu. Jezeli chodzi o DirectX SDK, można go znaleźć na Chip CD (numer 11/99). Istnieje możliwość umieszczenia części programów na FTP "Night City Limits". Potrzebni ludzieie zamierzam tworzyć CVP samemu. Do tego potrzebny jest cały zespół ludzi. Wstępnie będziemy potrzebowali:Aktualnie zainteresowanie wykazało zaledwie kilka osób. Prosze o potwierdzenie tego zainteresowania (po prostu, wyślijcie mi maila, czym moglibyscie sie zająć). Czekam również na nowe twarze w projekcie. Jeśli spełniacie wymagania, nie wachajcie się i napiszcie list ze zgłoszeniem. Ewentualny sposób pracy zespołuhwilowo jesteśmy ograniczeni do pracy przez Internet. Wiąże się z tym trochę niedogodności, ale jakoś to rozwiążemy.Po pierwsze, potrzebne nam będzie konto internetowe z mozliwoscia FTP'a (przesyłanie plików), konto na strone WWW, oraz na pocztę. (W zasadzie FTP istnieje, miejsce na na Night City Limits na ewentualna stronę jak również. Co do poczty wydaje mi się że osobiste konta by by wystarczyły - Mike "Vendeta" Tarnowski). Koordynacją pracy grupy mogę się zająć. Wszystkie maile skierowane do całej grupy kierowane powinny być do mnie, na adres: caw@kki.net.pl (nie można zapominać o umieszczeniu jako temat wiadomości: CVP, ułatwi mi to ewentualne sortowanie). Ja będę przekazywał te maile do odpowiednich osób. Od chwili rozpoczęcia pracy, co tydzień będę oczekiwał informacji, jak postępuje praca nad programem (po prostu lepiej wiedzieć na czym stoimy). Jeżeli ktoś będzie chciał zrezygnować w trakcie projektu (mam nadzieję że nie), proszę o wysyłanie mi maila z informacją o tym (miałem już takie przypadki, ze człowiek zaczynał po prostu olewać pocztę ode mnie - bardzo denerwujące) |